Gå til innhold

Hva er det beste dere vet av kcal fattig/proteinrik kosemat/bakst?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På de fleste helsekoster har de sukrin. Jeg kjøper fra kinsarvik helsekost en del på nettet, blant annet kjeks og sjokolade uten sukker, søtet med maltitol. Fin erstatning dersom man må ha noe, slik som meg. Er veldig glad i cottage cheese blandet med mager kesam med feks jordbærsyltetøy uten sukker, eller bare moser bær med stavmikser. Mye man kan mikse sammen, bare fantasien setter grenser !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det beste jeg får nå til dags, må være Cottage Cheese og proteinpannekaker.

Cottage Cheese blandet m/ vaniljeessens, eple, jordbær, toppet med kanel og sukrin. Nydelig!

Hender jeg ofte har i 20-30g havregryn, så det blir mer mettende.

Proteinpannekaker fra proteinfabrikken m/ Cottage Cheese, jordbær, jordbærsyltetøy (uten sukker), banan og eventuelt noen mandler. Toppet med kanel. Sykt, sykt godt!

Jeg lager 3-4 pannekaker, legger et lag med Cottage Cheese, syltetøy og bananer mellom hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Proteinpannekaker fra proteinfabrikken m/ Cottage Cheese, jordbær, jordbærsyltetøy (uten sukker), banan og eventuelt noen mandler. Toppet med kanel. Sykt, sykt godt!

Jeg lager 3-4 pannekaker, legger et lag med Cottage Cheese, syltetøy og bananer mellom hver.

Jeg finner ikke disse - har du link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Proteinfluffer er min siste åpenbaring, i alskens smaker og varianter :)

- Ellers er jeg en sucker for bringebærskyr (kan det bli bedre enn det altså??:blush::)) , og ellers skyr naturell med lune bær, nøtter og sukrin.

- Etter lang tids prøving har jeg endelig lært meg å like kesam, så det nyeste på dessertfronten her i heimen er mager vaniljeskyr og frukt/bær/nøtter :thumbsup:

Jepp, liker masse annen kosemat også, men det er mest dette det går i for tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nye favoritt er mager kesam med halv scoop cookies and cream-protein + halv scoop sjokoladeprotein. Kutter opp en kurv jordbær og blander oppi. NAM! :D

Cookies and cream protein??? NAM; hvor har du kjøpt det, og hva er protein/karb% i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...