Gå til innhold

Konfirmasjonsfit!


Velvet

Anbefalte innlegg

19. mai skal søstra mi konfirmeres. Da skal jeg passe i bunaden min uten at jeg ikke får puste resten av den dagen. Det står ikke om så mange cm, men det er nok.

Jeg har innsett at jeg er stuck i en rutine med maten min.. Det kan du få lov å hjelpe til med, med å komme med forslag til måltider :) Jeg har ett estimert energiforbruk på 2600 kcal. Jeg skal ned i fettprosent og energien burde derfor ligge på rundt +/- 2000 daglig. Spiser stort sett tre måltider.

Guidelines:

  • Jeg skal ikke spise godis fram 19.mai foruten i påsken. Kan ikke garantere at jeg ikke blir å spise junk.
  • Jeg vil ha eksempler på refeeds/oppkarbingsmåltider(dager)
  • Karbohydratene foruten oppkarbinger skal komme fra grønnsaker, bær, frukt og litt potet, til nød bønner/ris. Korn er no-no til dagligdags
  • Jeg spiser ikke svin, makrell eller kreps/reker. Er også allergisk mot sitrusfrukt. Oliven er også typisk neitakkståroverjeg-mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sliter med å gå ned i fettprosent fordi du ikke spiser nok kalorier? :confused: I så fall ville jeg tatt en ekstra titt på sammensetningen av makronæringsstoffer....

Men en ting; har ikke du egentlig veldig god peiling på sånt selv? Eller er du kanskje som meg at du ikke klarer å overføre ting til deg selv :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sliter med å gå ned i fettprosent fordi du ikke spiser nok kalorier? :confused: I så fall ville jeg tatt en ekstra titt på sammensetningen av makronæringsstoffer....

Men en ting; har ikke du egentlig veldig god peiling på sånt selv? Eller er du kanskje som meg at du ikke klarer å overføre ting til deg selv :whistling:

Litt knotete formulert, har endra det :p Jeg spiser ikke tilstrekkelig nok, og jeg spiser det samme stort sett hver dag, og er veldig flink å preke uten å følge mine egne moralprekener i perioder :p Trenger inspirasjooon til mat som ikke er karbonadeig og salat. Spesielt oppkarbingene, som jeg tror jeg feiler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...