Gå til innhold

Søker treningspartner


larskr

Anbefalte innlegg

Eric Cressey, Tony Gentilcore, Joe DeFranco, Eirik Sandvik, you name it, alle snakker om viktigheten av gode treningspartnere, og at man kan forvente bedre resultater med treningspartnere enn uten.

Jeg lurer på om det er noen her som kunne tenke seg å slå seg sammen med meg for en økt eller to i uka før å løfte litt skrot. Jeg trener på Norges Idretsshøgskole, og jeg løfter tunge baseøvelser med frivekter + støtteøvelser med frivekter, nada maskin- og isolasjonsøvelser.

Hvis noen er interessert, si ifra! Det er selvfølgelig viktig at du trener etter samme prinsipper, ellers er det liten vits.

Leste nettopp igjennom, og skjønte at dette hørtes ut som en kontaktannonse :p Jeg er kun interessert i å løfte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kenneth Vassli

årsaken til at Heretic ikke fikk opp valget start en samtale er at han ikke har skrevet 5 innlegg enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir det! Han har utrolig peiling, det er helt sikkert. Når jeg kontaktet han hadde løftene mine stått stille i et par måneder, og det tok ikke lang tid før det begynnte å gå framover. Fordelen med en trener som han er at du gjør det du BØR gjøre, isteden for hva du VIL gjøre. Man tror at 14-1500 kr i måneden er mye, men når du ser hva du får igjen for det (spesialdesignet program, full støtte via e-post, videocoaching), så er det virkelig ikke det. Det er snakk om å ofre 2 turer på byen, så er du der. Har jobbet med han siden august, og er veldig fornøyd

Kan anbefale han hvis du er ute etter coach! Veldig hyggelig fyr også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir det! Han har utrolig peiling, det er helt sikkert. Når jeg kontaktet han hadde løftene mine stått stille i et par måneder, og det tok ikke lang tid før det begynnte å gå framover. Fordelen med en trener som han er at du gjør det du BØR gjøre, isteden for hva du VIL gjøre. Man tror at 14-1500 kr i måneden er mye, men når du ser hva du får igjen for det (spesialdesignet program, full støtte via e-post, videocoaching), så er det virkelig ikke det. Det er snakk om å ofre 2 turer på byen, så er du der. Har jobbet med han siden august, og er veldig fornøyd

Kan anbefale han hvis du er ute etter coach! Veldig hyggelig fyr også!

Skal prøve meg en ny coach snarrest. Tenker først og fremst på Eric Cressey eller Martin Berkhan da, men skal vurdere Tony Gentilcore. Inntrykket er at han virker veldig dyktig på det han driver med.

1500 kr er ikke mye i det hele tatt for det du får igjen utifra fra forrige coachen jeg hadde,

men problemet er at jeg ikke har jobb og lever på stipend :(

De fleste fikser jo bilen sin, og det koster jo flere tusen kroner som oftest å fikse.

Koster penger å fikse kroppen sin også :p 1500 kr er en billig pris for det du får igjen.

Kunnskap koster. Bare tenk at folk som har kunnskap inne har brukt år på å studere/lese seg opp til det de har inne + flere års treningserfaring bak seg + masse mer :D

Takk for tipset larskr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lever på stipend selv!, det er fortsatt mulig! :)

Med Cressey får du nok mye det samme som med Tony, de er jo bestiser, businesspartnere og har trent sammen i alle år. Er litt mer skeptisk til Berkhan. Berkhan er mer internettguru typen, veldig absolutt i meningene sine, og alt er enten svart eller hvitt, og alt som funker er kun baseøvelser og PF, alt annet er bortkastet tid. Det er mange veier til rom, og Cressey og Gentilcore tar nok mer hensyn til deg som individ når de skriver programmene enn Berkhan gjør.

Hvis du velger Gentilcore, hils fra meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lever på stipend selv!, det er fortsatt mulig! :)

Med Cressey får du nok mye det samme som med Tony, de er jo bestiser, businesspartnere og har trent sammen i alle år. Er litt mer skeptisk til Berkhan. Berkhan er mer internettguru typen, veldig absolutt i meningene sine, og alt er enten svart eller hvitt, og alt som funker er kun baseøvelser og PF, alt annet er bortkastet tid. Det er mange veier til rom, og Cressey og Gentilcore tar nok mer hensyn til deg som individ når de skriver programmene enn Berkhan gjør.

Hvis du velger Gentilcore, hils fra meg da ;)

Ja, Berkhan virker veldig absolutt i meningene sine når jeg tenker meg om haha :p men han skal ha for PF :D

Ellers ja vet cressey og gentilcore er bestiser. Skal nok prøve begge i noen måneder.

Forresten Cressey virker veldig hyggelig og når jeg stilte han spørsmål om et produkt jeg kjøpte.

Tony Gentilcore må jeg vurdere enda mer :D nydelig markløft teknikk på den mannen da!

Akkurat nå har jeg ikke penger, men skal gå til anskaffelse av coach så fort jeg har penger og blir frisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...