Gå til innhold

Helt ny, og trenger hjelp til å komme i gang :)


MissAthele

Anbefalte innlegg

Er det noen de ute som kan hjelpe meg med å sette opp et treningsprogram?

Jeg er 172 cm og 53 kg. -Og har INGEN muskler what so ever :/ Har født to barn og trenger å strammes opp.. Ønsker ikke å gå ned i vekt, men heller ikke mye opp.. kan noen hjelpe meg på riktig veg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du er 172cm og veier 57kg og du vil ikke opp? Du høres rimelig, rimelig tynn ut.

Det er ikke snakk om å bli Ronnie Coleman her, men litt fysikk skader ikke. Og er bare vakkert.

Utenom det, så er nybegynner programmet linket til ovenfor en grei start.

Med lite muskelmasse kan man faktisk være "feit". Ikke feit i den forstand at man har mye fett, men forholdet mellom fett og muskler er "feil" og gir et inntrykk av at man er feit. Ref. moi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen de ute som kan hjelpe meg med å sette opp et treningsprogram?

Jeg er 172 cm og 53 kg. -Og har INGEN muskler what so ever :/ Har født to barn og trenger å strammes opp.. Ønsker ikke å gå ned i vekt, men heller ikke mye opp.. kan noen hjelpe meg på riktig veg..?

jg vil gi deg ett lite tips. Her inne er det mye bra info og mange med bra kunnskap, men jeg vil anbefalle deg å ikke høre på alle samtidig. Da blir det fort mye surr. Pek deg ut de du føler gir deg den info du føler du trenger og trives med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med lite muskelmasse kan man faktisk være "feit". Ikke feit i den forstand at man har mye fett, men forholdet mellom fett og muskler er "feil" og gir et inntrykk av at man er feit. Ref. moi!

Jupps! Du har skjønt det.. jeg er ikke tykk.. det er ikke det som er problemet, men jeg har ikke muskler og rumpa henger kan man si ;) Men håper det blir en ordnings nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...