Bobby Khan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hehe alltid litt morsomt når dere går løs på andre helse/trenings artikkler, morsomt å få andre syn på ting, kom over denne http://www.abcnyheter.no/nyheter/helse/110927/12-treningstips-maks-fettforbrenning noen som vil kommentere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Klarer du å erstatte 1,5 kg fett med muskler, vil du gå ned nesten en halv kilo i måneden bare ved å sitte stille. Hahaha. Får håpe jeg ikke blir borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobby Khan Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 "slå dere løs" skulle det stå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobby Khan Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Hahaha. Får håpe jeg ikke blir borte HEHE, var det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen av poengene er valid. Men.. joda, som vanlig blir det dratt bort i visvass og dårlig forståelse av artikkelforfatter. Jeg skulle gjærne ha sitert det meste, men da kan du likesågodt lese artikkelen. Espen Summerte vel artikkelen i et nøtteskall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 6. Spis hver tredje time Kill me now. Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kill me now. I`ll raise you " 11. Rens kroppen: Lag mat fra bunnen av" RENS KROPPEN! OMG DETOX JUICE ASAP! ....pang, brains..... (ja selvfølgelig er jeg for å lage mat fra bunnen av, men ikke for de grunnene som er oppgitt her!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.