Gå til innhold

Noen med barn her som har klart å slanke/ trene bort magen ?


Mette L

Anbefalte innlegg

Her kommer noen linker av bilder med flat mage og delte magemuskler:

http://www.seher.no/864728/gwen-stefani-maa-trene-fem-ganger-i-uken

-og beklager at jeg linker til en blogg. Men jeg kjenner henne ikke så er ikke noe reklame,- og håper det ikke er ulovil. Den kom opp da jeg søkte på Gwn Stefani og "delte magemuskler"

http://cathrineslilleboble.blogg.no/1303715343_delte_magemuskler.html

Her ser du tydelig at magen ikke er "sammen";- men man kan ikke si at den IKKE er flat? :) Så det skal gå an, men selvsagt det krever MYE. Og hos noen mer enn andre,- ikke minst av TÅLMOD :)

Men hvordan vet du at de er delte? Alles magemuskler er jo forskjellige...fremtrer forskjellig og mange har jo sånn mage såvidt jeg vet,med den dype innbulingen i midten og magemusklene er ikke delt fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan vet du at de er delte? Alles magemuskler er jo forskjellige...fremtrer forskjellig og mange har jo sånn mage såvidt jeg vet,med den dype innbulingen i midten og magemusklene er ikke delt fordet.

Jeg vet mine er delte fordi når jeg tar situps kan jeg ta fingerne helt inn til ryggraden omtrent hehe;)

Ingen vegg i mellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått høre så er det en viss "minimumsavstand" som må til før man kan si at de er delt,- men på det ene bildet av Gwen, så er det vel egentlig ikke så mye tvil? Der er ikke magemusklene på høyre og venstre side sammen iallefall, men om de "Henger sammen" alikvel på en eller annen måte, akkurat DET skal jeg ikke si noe om.

Og de lærde strides visst også om det er mulig og trene magemusklene, om ikke helt så NESTEN helt sammen igjen, eller ikke.. Uansett,- jeg tror man kan komme langt på vei med trening og tålmod, og at for de fleste (ikke les alle) så vil det være løs hud (DER er det ingenting man kan gjøre selv) og fett som lager "kul" på magen om man er veltrent i det området. Og et annet ubestridt område er vel også at man bør begynne med kjernemusklatur før man jobber seg utover til de ytre magemuskler! (Da snakker jeg om etter fødsel altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså...hvis du ser på d andre bildet...der hun står i bikini,der ser du det ikke i det hele tatt..der ser den ganske sammen ut..det er bare vinkelen på bildet til høyre som gjør at det ser delt ut...de er ikke det,det tviler jeg sterkt på.

Den magen er kanskje ikke fullt så delt som Gwen sin, men man kan se et lite mellomrom øverst på magen. Vinkelen gjør det vanskelig å se, så dårlig illustrasjonsbilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...