Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får aldri nok tid til å loke rundt!

Når eg ikke driver og løper,svømmer,sykler eller løfter vekter,da er det dykking, motorsykkel, snowboard! Skulle hatt litt flere timer i døgnet..

Ville ikke karakterisert noe av det der som lok.

Fortsetter under...

Én gang i tiden brente jeg for sang. Jeg er utrolig glad i musikk, og synger fortsatt så det ljomer i huset, når jeg er hjemme alene. Sluttet med sangundervisning i høst, klarte ikke sanglæren mer (hun var skottsk - say no more). Ellers er det ganske logisk at jeg brenner for trening og ernæring, og bruker mye av tida mi på å lese gode artikler :)

++lage mat og bake :D

Annonse

Japp, industridesign, grafisk design, interiørdesign, pakkningsdesign, møbeldesign, lysdesign...designdesigndesign <3

Jeg blir varm i hjertet når jeg ser en godt designet ting :)

Ahha! Design er bare så mangt, men det var tydeligvis flere typer design det var snakk om. Og du er ikke alene om den interessen ;) Har du utdanning innen noen av disse fagene eller?

Ahha! Design er bare så mangt, men det var tydeligvis flere typer design det var snakk om. Og du er ikke alene om den interessen ;) Har du utdanning innen noen av disse fagene eller?

Det har jeg ;) Grafisk designer er jeg utdannet som :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...