Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Citius skrev:
Får aldri nok tid til å loke rundt!

Når eg ikke driver og løper,svømmer,sykler eller løfter vekter,da er det dykking, motorsykkel, snowboard! Skulle hatt litt flere timer i døgnet..

Ville ikke karakterisert noe av det der som lok.

Fortsetter under...

Skrevet

Én gang i tiden brente jeg for sang. Jeg er utrolig glad i musikk, og synger fortsatt så det ljomer i huset, når jeg er hjemme alene. Sluttet med sangundervisning i høst, klarte ikke sanglæren mer (hun var skottsk - say no more). Ellers er det ganske logisk at jeg brenner for trening og ernæring, og bruker mye av tida mi på å lese gode artikler :)

++lage mat og bake :D

Annonse

Skrevet
  "Jørgen Andreassen skrev:
Japp, industridesign, grafisk design, interiørdesign, pakkningsdesign, møbeldesign, lysdesign...designdesigndesign <3

Jeg blir varm i hjertet når jeg ser en godt designet ting :)

Ahha! Design er bare så mangt, men det var tydeligvis flere typer design det var snakk om. Og du er ikke alene om den interessen ;) Har du utdanning innen noen av disse fagene eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...