Gå til innhold

Grønnsaks og olje spm


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart du skal telle med grønnsaker. Alt du putter i munnen, rett og slett. Jeg har pleid å telle med all oljen jeg putter i pannen. Spiser jeg ikke hele pannen selv blir det bare delt på antall porsjoner jeg fordeler det opp i.

+1

Blir ikke 100% nøyaktig, men om du stresser med det er det bedre å vite at du har tatt med alt du brukte, selv om noe kanskje ble igjen i pannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det samme selv. for trekker all oljen inn i maten, og i såfall hvilken type mat trekker til seg mye/ lite?

tar man 3 ss med olje til steking av grønnsaker så blir det jo plutselig et par hundre kalorier mer?!

Bruker bare en ss når jeg steker da og baker for d meste i ovnen men fikk l iyst på stekt i dag:) Har aldri stekt grønnsaker i panna med olje ,jeg varmer det i micro uten noe jeg:P Men sikkert best også,både det og bake kjøttet his man ikke vil ha alle kcal,men noen dager må en få litt luksus og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...