Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk ikke ned en dritt de 15 første dagene i januar, gikk også på antibiotika i 10 dager. Jeg syns så synd på meg selv som lå helt alene og var syk at jeg trøsta meg med sjokoladepudding og vaniljesaus nesten hver dag. Kan være derfor.. :p Men hvis dere går på antibiotika går jeg utifra at dere er syke? Liten vits å trene davel?

Annonse

Et problem med trening og antibiotika, er at det hindrer opptaket av næringstoffer i magen, som vil føre til en dårlig, til ingen "recovery"

Så kan dere jo også lese på denne;

http://www.tnation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/sick_go_train;jsessionid=AED2D41F3BD8DEAFF629669901180301.hydra

Et problem med trening og antibiotika, er at det hindrer opptaket av næringstoffer i magen, som vil føre til en dårlig, til ingen "recovery"

Så kan dere jo også lese på denne;

http://www.tnation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/sick_go_train;jsessionid=AED2D41F3BD8DEAFF629669901180301.hydra

Oppfordring til å dra på treningstudio mens man er syk er ikke spesielt hyggelig for andre som trener på samme sted da, kjedelig og bli smitta når man er på trening..

Oppfordring til å dra på treningstudio mens man er syk er ikke spesielt hyggelig for andre som trener på samme sted da, kjedelig og bli smitta når man er på trening..

Nei, for egentlig burde alle med rennende nese, og litt hoste, egentlig holde seg isolert fra hele verden?

Annonse

• 1 år senere...

jeg går på antibiotika nå, fikk infeksjon og betennelse i en tatovering jeg tok på torsdag! har ett spørsmål til dere alle sammen, hvor mye muskelmasse kan man miste på 2 uker visst man spiser bra og er så aktiv som det går?? :) er litt redd for og miste muskelmasse :/ er rett og slett redd for og miste størrelse og masse!

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...