Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte litt mer generelt, ikke på denne episoden. Personlig synes jeg det har vært så mye tull med han, men så har jeg hatet typen siden kvartfinalen i VM. Så jeg er langt fra nøytral, men ja :)

Har vært mer tull enn nødvendig ja... han er vel på sett og vis nye torres.. men det ryktes jo at han er på vei bort fra klubben nå da.. til sommeren :) men vi får se hva som skjer. Er på tide han slutter med tullet sitt og fokuserer på fotballen.

Annonse

Blir spennende å se hvem som kommer inn på liverpool etter suarez da.. Forhåpentligvis en som faktisk bryr seg om ryktet sitt og ryktet til klubben, og en som vet hvor målet står og treffer det når han prøver:P Er lei av at avslutningene ikke holder mål.. gjør ofte alt rett, frem til avslutninga.

Tottenham her i gården. Og er vel gøyeste sesongen noen gang i min karriere som supporter der. Men å være supporter skal jo gjøre vondt. Det er jo ikke dere united-supportere så bortskjemt med (at det gjør vondt altså).

Ellers er det Brann her på hjemmefronten.

Og selv om jeg ikke er supporter av laget, så har jeg jo vanvittig sansen for Barcelona og ikke minst deres evne til å få frem egne spillere.

Tottenham her i gården. Og er vel gøyeste sesongen noen gang i min karriere som supporter der. Men å være supporter skal jo gjøre vondt. Det er jo ikke dere united-supportere så bortskjemt med (at det gjør vondt altså).

Ellers er det Brann her på hjemmefronten.

Og selv om jeg ikke er supporter av laget, så har jeg jo vanvittig sansen for Barcelona og ikke minst deres evne til å få frem egne spillere.

Hvert tap gjør jo vondt da.. Spesielt tapene for barcelona siste årene.. Skjønner godt at du koser deg om dagen da, artig å ha med tottenham i toppen, og samtidig se at liverpool ligger langt nede :)

Annonse

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...