Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå bryr jeg meg ikke så veldig om norsk fotball, men blir glad når det går bra med FK Haugesund. Når det kommer til engelsk fotball er Leeds United min store kjærlighet, noe som er veldig frustrerende.

Hvordan havnet du på Leeds når du er så ung?

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan havnet du på Leeds når du er så ung?

Jeg hatet (hater fortsatt, men av andre grunner) Man Utd og Liverpool fordi alle ungene rundt heer heiet på dem. Pappa skulle på tur til England, en av kampene han skulle se va Leeds og Tottenham. Jeg hadde aldri hørt om noen av dem før, så jeg endte opp med Leeds.

Annonse

Forresten, hva mener Liverpool-supporterne her om Suarez? Så langt har jeg bare truffet på én som ikke liker han, og han var full.

Han er en dyktig spiller... men jeg syns ikke noe om holdningen han viser avogtil, hvorfor ikke bare unnskylde seg og move oon. Syns heller ikke noe om at han faller så lett når noen er borti han, blir bare irriterende i lengda. Når det er sagt, så syns jeg Evra oppførte seg usportslig under kampen og etter kampen (feiringa) i går, så der er definitivt to skyldige parter i saka, ikke bare en.

Jeg er Liverpool-supporter, og i Norge er det AaFK som gjelder :D

Han er en dyktig spiller... men jeg syns ikke noe om holdningen han viser avogtil, hvorfor ikke bare unnskylde seg og move oon. Syns heller ikke noe om at han faller så lett når noen er borti han, blir bare irriterende i lengda. Når det er sagt, så syns jeg Evra oppførte seg usportslig under kampen og etter kampen (feiringa) i går, så der er definitivt to skyldige parter i saka, ikke bare en.

Jeg er Liverpool-supporter, og i Norge er det AaFK som gjelder :D

Jeg tenkte litt mer generelt, ikke på denne episoden. Personlig synes jeg det har vært så mye tull med han, men så har jeg hatet typen siden kvartfinalen i VM. Så jeg er langt fra nøytral, men ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...