Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd det selv 4 ganger. Får ikke så veldig mye energi, blir litt uvel og svimmel..

Noen andre som har prøvd det og vet om det er noe farlige bivirkninger?

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk et glass en gang som jeg prøvde, til tross for jevnt bruk merket jeg ikke noe forskjell fra eller til igrunn...

Skrevet
Fikk et glass en gang som jeg prøvde, til tross for jevnt bruk merket jeg ikke noe forskjell fra eller til igrunn...

Begynner å tvile lit selv .. "/

Skrevet

Inneholder: Grønn te ekstrakt, koffein, kalsiumpyruvat, hydroxycitrate, rosenrot, taraxacum, ekstrakt.

Ikke noe magisk dessverre. Jeg ville spart de kronene på noe bedre (dvs annet :) ) Slike fat burners gir deg lite til ingenting tilbake for hva de koster deg i måneden.

Skrevet
Inneholder: Grønn te ekstrakt, koffein, kalsiumpyruvat, hydroxycitrate, rosenrot, taraxacum, ekstrakt.

Ikke noe magisk dessverre. Jeg ville spart de kronene på noe bedre (dvs annet :) ) Slike fat burners gir deg lite til ingenting tilbake for hva de koster deg i måneden.

Enig, jeg kickstarter meg selv med litt kaffe istedet. Har nok ikke stort å si på fettforbrenningen, men den lar jeg treningen ta seg av :)

Annonse

Skrevet
Jeg er sikker på at du hadde fått de samme resultatene om du hadde kuttet ut det tilskuddet ;)

Mener du at de ingrediensene som er i fightburn eller i et hvilket som helst annet fatburn-tilskudd ikke har noe for seg?

Uansett er det jo en motivasjon, vanskeligere å sprekke iallfall for meg når jeg har brukt så mye penger på et sånt tilskudd.

Skrevet
Mener du at de ingrediensene som er i fightburn eller i et hvilket som helst annet fatburn-tilskudd ikke har noe for seg?

Uansett er det jo en motivasjon, vanskeligere å sprekke iallfall for meg når jeg har brukt så mye penger på et sånt tilskudd.

tvert imot mange får i seg for mye koffein, det er ikke alltid like gunstig med tanke på nervesystemet :)

Skrevet

Uansett er det jo en motivasjon-

Joda, det hjelper sikkert noen få kalorier...men er det verdt å betale flere hundre kroner for å få i seg noen piller som forbrenner ei gulrot daglig? ;)

Men jeg fornekter ikke placebo-effekten, men i det lange løp er det kostholdet og aktiviteten som bidrar til vektreduksjon :)

Annonse

Skrevet
Joda, det hjelper sikkert noen få kalorier...men er det verdt å betale flere hundre kroner for å få i seg noen piller som forbrenner ei gulrot daglig? ;)

I tilleg så kan man legge til at de fleste som kjøper fatburnere ikke har kostholdet sitt på greip.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...