Gå til innhold

Noen som har erfaring med Fightburn?


mia93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inneholder: Grønn te ekstrakt, koffein, kalsiumpyruvat, hydroxycitrate, rosenrot, taraxacum, ekstrakt.

Ikke noe magisk dessverre. Jeg ville spart de kronene på noe bedre (dvs annet :) ) Slike fat burners gir deg lite til ingenting tilbake for hva de koster deg i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inneholder: Grønn te ekstrakt, koffein, kalsiumpyruvat, hydroxycitrate, rosenrot, taraxacum, ekstrakt.

Ikke noe magisk dessverre. Jeg ville spart de kronene på noe bedre (dvs annet :) ) Slike fat burners gir deg lite til ingenting tilbake for hva de koster deg i måneden.

Enig, jeg kickstarter meg selv med litt kaffe istedet. Har nok ikke stort å si på fettforbrenningen, men den lar jeg treningen ta seg av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at du hadde fått de samme resultatene om du hadde kuttet ut det tilskuddet ;)

Mener du at de ingrediensene som er i fightburn eller i et hvilket som helst annet fatburn-tilskudd ikke har noe for seg?

Uansett er det jo en motivasjon, vanskeligere å sprekke iallfall for meg når jeg har brukt så mye penger på et sånt tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at de ingrediensene som er i fightburn eller i et hvilket som helst annet fatburn-tilskudd ikke har noe for seg?

Uansett er det jo en motivasjon, vanskeligere å sprekke iallfall for meg når jeg har brukt så mye penger på et sånt tilskudd.

tvert imot mange får i seg for mye koffein, det er ikke alltid like gunstig med tanke på nervesystemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at de ingrediensene som er i fightburn eller i et hvilket som helst annet fatburn-tilskudd ikke har noe for seg?

Uansett er det jo en motivasjon-

Joda, det hjelper sikkert noen få kalorier...men er det verdt å betale flere hundre kroner for å få i seg noen piller som forbrenner ei gulrot daglig? ;)

Men jeg fornekter ikke placebo-effekten, men i det lange løp er det kostholdet og aktiviteten som bidrar til vektreduksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...