Gå til innhold

Studere PT med AE i Florida 2012?


anne christine

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har søkt utdannelse som PT ved AE i Florida høsten 2012, og lurer på om det er noen andre som har tenkt seg det samme? Jeg er så nysgjerrig på alderen på de som reiser, da jeg selv er 27 år og avslutter min bach. i ernæringsfysiologi til våren, og ønsker ikke å dra på "fylletur" til Florida med en gjeng 18-åringer.. Greit å ikke være eneste "gamlingen" i flokken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har så utrolig lyst til å søke, men var det sånn at man måtte komme opp med minst 43 tusen kroner fra egen lomme?

Jepp, og du får jo ikke utbetalt noe fra lånekasse før tidligst i august, så det meste må betales på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var inne på nettsiden til AE og leste om nettopp dette studiet faktisk, virker jo knall gøy - men merket meg at prisen også var knall høy ;)

Ja, det var det jeg også hengte meg opp litt i. Virker veldig artig, og det frister jo! Men prisen er litt høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...