Gå til innhold

Studere PT med AE i Florida 2012?


anne christine

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Det må være utrolig gøy.

Jeg tenker ofte mye på at jeg synes det er litt kjedlig at det ikke finnes PTer som kan gi meg et program og følge meg opp som faktisk hjelper når en har trent litt fra før.

Har vært på endel gym rundt omkring og desverre har jeg hverken sett PT som har fysiske antydninger til å trene selv eller kunne fremvise til noen voldsomme resultater på sin egen eller andres kropper.

Det kan vel ikke være masse utdanning og kurs for ingenting, jeg skulle likt en litt aggressiv PT som troubleshootet meg med engang når jeg trente og fant en masse rekke detaljer og løsninger og tips som ville skytet treningen min mange hakk frem.

Istedenfor har de bare stått der som et spørsmålstegn.

Så jeg kunne også tenke meg en PT utdannelse i Florida og endelig lære å trene ordentlig ehhe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig gøy.

Jeg tenker ofte mye på at jeg synes det er litt kjedlig at det ikke finnes PTer som kan gi meg et program og følge meg opp som faktisk hjelper når en har trent litt fra før.

Har vært på endel gym rundt omkring og desverre har jeg hverken sett PT som har fysiske antydninger til å trene selv eller kunne fremvise til noen voldsomme resultater på sin egen eller andres kropper.

Det kan vel ikke være masse utdanning og kurs for ingenting, jeg skulle likt en litt aggressiv PT som troubleshootet meg med engang når jeg trente og fant en masse rekke detaljer og løsninger og tips som ville skytet treningen min mange hakk frem.

Istedenfor har de bare stått der som et spørsmålstegn.

Så jeg kunne også tenke meg en PT utdannelse i Florida og endelig lære å trene ordentlig ehhe.

Du bor jo i Oslo :p prøvd Eirik Sandvik eller Børge Fagerli? du kan jo prøve en kjent online trainer Eric Cressey, Tony Gentilcore og Martin Berkhan?

Jeg gidder selv ikke betale en 500 lapp for noe jeg ikke fullt får igjen for :p bruker heller en eller noen tusenlapp for en PT som leverer fra dag 1,og ikke en som ikke vet hvordan man utfører øvelsene korrekt og tenker teori tatt fra boken og deler ut et program med masse apparat øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel poenget mitt er at det heter "personlig trener".

Altså det er en person som skal mestre det å tilpasse sin treningsviten til deg personlig, uavhengi av hva du har gjort før eller lignende.

Av 1000 PT i Oslo er det litt merkelig om det er 4.stk som er versatile nok til å trene folk med forskjellig grunnlag og erfaring.

Jeg tenker det er rart når jeg ser en personlig trener tvinge slabbedasker igjennom "core" trening som de har fått for seg er så utrolig, slynger og gudene vet hva bullshit de skal lide folk igjennom og det får meg til å stille meg spørmålet : ADN tester jo oss som trener her, hvorfor er det ingen som tester effektiviteten og resultatene til PTene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...