Gå til innhold

Corexin/Afrikansk Mango/?


Tinken

Anbefalte innlegg

Havnet inne på denne nettsiden ved en tilfeldighet; http://lifestylesolutiononline.com/no/flat-mage-diett/2/index1.php?t202id=565&t202kw=no1.4-15 og som med alt annet i samme kategori tenkte jeg at dette er for godt til å være sant. Men siden fremstår som å være en seriøs aktør, "Helsenyheter", så tenkte å se hva dette var for noe og trykket på logoen og kom inn på sidene til "formlife.nu" og syntes dette virket mer og mer som humbug.

Da jeg gikk inn på den første siden igjen var det ikke Corexin og tarmskylling det handlet om lenger, men afrikansk Mango og og tykktarmrensing. Det "mystiske" her er at testpersonen gikk ned akkurat det samme med de to forskjellige produktene, det er nøyaktig samme test OG de samme kommentarene på testene for Corexin og Afrikansk Mango!

Dette må være reinspikka svindel, lurer på om noen virkelig tror på dette og bestiller produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne siden er en reklame på facebook også. Gikk inn for å se og merket det samme som deg. Annonsen er prikk lik en annen annonse jeg har vært inne på tidligere. Bare byttet ord på produkt. Men jeg søkte på Afrikansk mango og fikk opp denne siden bla: http://www.side2.no/helse/article3215032.ece

Så det er nok noe i det, men hvor bra akkurat dette produktet fungerer er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis det er et produkt som virker så er det ikke nødvendig med villedende markedsføring som denne.. Og slikt er det skremmende mye av! Mango er knallgodt og sikkert sunt, men blir skeptisk når det skal selges i pilleform på den måten der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det Acai, japansk tang og tare eller andre bær og frukter. Må jo finne på noe nytt vettu :) Til syvende og sist er det bare frukt eller bær. Om de er så fantastiske og antioksidanter er så amazing i alle himmelretninger så burde jo vitaepro kapsler være tilsatt i alt. Ja vi trenger det, men vi trenger nok ikke spise alle frukter under himmelen for å få i oss nok og rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havnet inne på denne nettsiden ved en tilfeldighet; http://lifestylesolutiononline.com/no/flat-mage-diett/2/index1.php?t202id=565&t202kw=no1.4-15 og som med alt annet i samme kategori tenkte jeg at dette er for godt til å være sant. Men siden fremstår som å være en seriøs aktør, "Helsenyheter", så tenkte å se hva dette var for noe og trykket på logoen og kom inn på sidene til "formlife.nu" og syntes dette virket mer og mer som humbug.

Da jeg gikk inn på den første siden igjen var det ikke Corexin og tarmskylling det handlet om lenger, men afrikansk Mango og og tykktarmrensing. Det "mystiske" her er at testpersonen gikk ned akkurat det samme med de to forskjellige produktene, det er nøyaktig samme test OG de samme kommentarene på testene for Corexin og Afrikansk Mango!

Dette må være reinspikka svindel, lurer på om noen virkelig tror på dette og bestiller produktene?

OOOBS: Her suger de penger av deg. Et engelsk firma står bak, som er klaget inn for forbrukermyndighetenen i UK -De suger penger av kontoen din, serr'u, ikke fett fra magen;)

http://www.scambook.com/report/view/70988/yknot-global-ltd-False-Advertising-for-$80.00-on-02-01-2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOBS: Her suger de penger av deg. Et engelsk firma står bak, som er klaget inn for forbrukermyndighetenen i UK -De suger penger av kontoen din, serr'u, ikke fett fra magen;)

http://www.scambook.com/report/view/70988/yknot-global-ltd-False-Advertising-for-$80.00-on-02-01-2012

Søren også, jeg som hadde tenkt å leve på BurgerKingmat resten av livet! :p

Men kjipt å havne i sånne situasjoner, er nok mange som brenner seg kraftig på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Personlig mener jeg at det bør ringe en bjelle hos enhver oppegående person når man leser slike historier. Legg for eksempel merke til overskriften: "Som en del av ny serie: Diettrender: en undersøkelse av toppdiettene i Oslo, Norway undersøker vi forbrukertips for slanking under tøffe økonomiske tider": Bør det ikke skurre allerede her? Uansett, det er mange som lar seg lure, antakeligvis fordi de ønsker seg en snarvei til en slank kropp fremfor å drasse skrotten sin ut av sofaen og da er isåfall ingenting for godt til å være sant? Så bra at det tas opp i media med jevne mellomrom, til skrekk og advarsel, selv om jeg tviler litt på at det egentlig hjelper så mye. Svindlere vil alltid finne nye måter å lure folk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har african mango greia pluss den fatburn greia. For det første er alle sidene så å si scam, du få ikke gratisproduktet du skal få, så det er bare å glemme. Men whatever, mamma betalte greia for meg å henne så nå tester vi begge det. Jeg for å bevise at det er tull, hun fordi hun ja, tror på sånt hehe:P

Første dagen hadde jeg skikkelig magesmerter, kan godt ha vært tilfedlig. Eller nå etter 3 dager merker jeg nada, annet enn at jeg går mer på do. Men om det skulle gi noen mirakelresultater så skal jeg hyle ut! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har african mango greia pluss den fatburn greia. For det første er alle sidene så å si scam, du få ikke gratisproduktet du skal få, så det er bare å glemme. Men whatever, mamma betalte greia for meg å henne så nå tester vi begge det. Jeg for å bevise at det er tull, hun fordi hun ja, tror på sånt hehe:p

Første dagen hadde jeg skikkelig magesmerter, kan godt ha vært tilfedlig. Eller nå etter 3 dager merker jeg nada, annet enn at jeg går mer på do. Men om det skulle gi noen mirakelresultater så skal jeg hyle ut! :p

Morsomt å høre fra noen som faktisk har det! :) Er mest spent på å høre hva din mor sier etter fire uker, hehe! Og ja, du må fortelle hvordan det har gått! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...