Gå til innhold

Står litt stille.


Radok

Anbefalte innlegg

Jeg trener 4 dager uka. Hele kropp prog. Og jeg spiser tålig bra syns jeg. Men syns jeg har stått stille en god stund på samme kilo. Så har jeg lest/hørt at jeg må spise riktig før natta. Stemmer det?  Hva burde jeg spise på kvelden etter trening for best mulig fremgang?. Jeg spiser nå en boks tunfisk og et beger med kesam pluss shake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du MÅÅ ha kasein protein(nattprotein) før du legger deg. Ellers så vokser du ingenting mens du sover :| 

Jeg så en sykt sværing på gymmet også. Han spiser riskaker MELLOM settene. For en dude xD Vurdert å prøve det samme selv men jeg hater riskaker. Så da regner jeg med at du er good 2 go med tunfisken og Kesam pluss shake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Radok skrev:

Jeg trener 4 dager uka. Hele kropp prog. Og jeg spiser tålig bra syns jeg. Men syns jeg har stått stille en god stund på samme kilo. Så har jeg lest/hørt at jeg må spise riktig før natta. Stemmer det?  Hva burde jeg spise på kvelden etter trening for best mulig fremgang?. Jeg spiser nå en boks tunfisk og et beger med kesam pluss shake. 

Hvis du står stille på samme kilo, må du legge på flere kilo. Enkelt og greit. Ingen blir sterkere av å trene med de samme vektene hele tiden.

Du må også sørge for å spise nok. Når du spiser er ikke så viktig, bare spis nok. "Vanlig" mat er gode greier det; dropp junkfood, men fyll på innimellom måltidene med tunfisk og kesam hvis du synes det er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Henger meg på HenrikWL her! 

Står du stille? Ok, ta en deload-uke, og start litt "på nytt" uka etter. Evt, bare legg på fler kilo. ofte er KISS-prinsippet det beste. 

Når det kommer til maten. Spis nok, ofte nok, og mer enn nok. Det du sier du spiser før kvelds er nok i massevis og bør holde deg flytende i løpet av natten. 
At man MÅ HA Kasein i løpet av natten er absolutt ingen myte, men det er heller ikke et must for å fortsette å vokse og legge på deg muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...