Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei mitt store mål er og bli politi. Skal snart søke politihøgskolen for første gang.

Har veldig lyst og bli kjent med noen som er innenfor yrke/studiet og snakke med/trene meg/henge med.  Er det lurt og bli med i en styrkeklubb da foreksemel  for å kanskje treffe noen der?  Politifolk er vel veldig aktive folk osv. Bor i en middels stor by.

takk for svar på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Opelphinex skrev:

Hei mitt store mål er og bli politi. Skal snart søke politihøgskolen for første gang.

Har veldig lyst og bli kjent med noen som er innenfor yrke/studiet og snakke med/trene meg/henge med.  Er det lurt og bli med i en styrkeklubb da foreksemel  for å kanskje treffe noen der?  Politifolk er vel veldig aktive folk osv. Bor i en middels stor by.

takk for svar på forhånd

Tren litt kondisjon, så er det gudd. Styrketestene er ingenting. Du burde klare å svømme under vann og hente objekter flere meter under vannoverflaten, dokker, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger nok ikke bli kjent med så mange innenfor yrket før du eventuelt begynner på studiet. Du vil møte på mange underveis i studiet. Med tanke på opptakstestene er det bare å gjøre sitt beste og være deg selv, så går det nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, McF skrev:

Du trenger nok ikke bli kjent med så mange innenfor yrket før du eventuelt begynner på studiet. Du vil møte på mange underveis i studiet. Med tanke på opptakstestene er det bare å gjøre sitt beste og være deg selv, så går det nok greit.

Nei, man gjør ikke sitt beste. Det er lett. Du må være forberedt og trene i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...