Gå til innhold

Opelphinex

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Opelphinex

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 01. sep. 1997

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei har aldri trent styrke før og må trene meg opp til politihøgskole opptak. tips? Burde jeg gå oppsøke pt for å få program og lære teknikk og slik? er veldig svak.
  2. Hei mitt store mål er og bli politi. Skal snart søke politihøgskolen for første gang. Har veldig lyst og bli kjent med noen som er innenfor yrke/studiet og snakke med/trene meg/henge med. Er det lurt og bli med i en styrkeklubb da foreksemel for å kanskje treffe noen der? Politifolk er vel veldig aktive folk osv. Bor i en middels stor by. takk for svar på forhånd
  3. Opelphinex

    legge på seg

    Er 19 år og 180 cm høy omtrent og veier rett under 60kg. Det vil si jeg er litt undervektig. Mitt problem er at jeg er veldig kresen til mat og har problemer og gå opp i vekt. Er det noen som har tips for å gå opp i vekt? forslag til mye mat jeg kan spise osv? Hvor mange måltider jeg burde ha, tips til mellommåltider osv. Bor hjemme så har tilgang til det meste av mat. Er lettere og drikke ting så kan godt lage Smoothie av ting.
  4. Men har lyst til det. Noen og snakke med om yrke osv eller bare generelt henge med.
  5. Men til spørsmålet jeg lurte på Kan det og bli med i en styrkeklubb osv være lurt for å kanskje bli kjent med noen som jobber innenfor yrke nå, eller studerer det og få tips fra? Vil bli kjent med noen som er det.
  6. Hei mitt store mål er og bli politi. Skal snart søke politihøgskolen for første gang. Har veldig lyst og bli kjent med noen som er innenfor yrke/studiet og snakke med/trene meg/henge med. Er det lurt og bli med i en styrkeklubb da foreksemel for å kanskje treffe noen der? Politifolk er vel veldig aktive folk osv. Bor i en middels stor by. takk for svar på forhånd
  7. er dette prgramet bra sittende benpress 3 set 8 -10 rep lav roing 3 set 8 -10 rep brystpress 3 set 8 -10 rep nedtrekk 3 set 8 -10 rep skulderpress 3 set 8 -10 rep pallof 3 set 8 -10 rep
  8. Noen som har et treningsprogram som trener opp musklene du bruker når du klatrer?
  9. skal løpe test på 3 km 15 mai og løpte sist gang på 19 min, men hadde vært dårlig helgen før og er ikke så godt form, er det mulig og forbedre tiden min til 16 min eller lavere på så kort tid? og hva skal jeg trene og hvor ofte? greier ikke intervalltrening 4x4 men tror jeg greier 1x1
×
×
  • Opprett ny...