Gå til innhold

Finne optimal puls område for max fettforbrenning


HildeJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kva skal du bruke det til? Mi meining om sånt er at det er ein scam. Eg treng ikkje lese av på ein skjerm om eg spring fort eller ikkje, evt ser bra ut eller ikkje. Argumentene deira for sånt (same med VO2max, laktat, osv), er at då kan du skreddarsy treningsprogrammet med tanke på terskel og arbeidsøkonomi. Dette er i all hovudsak genetisk, og ein prestasjonstest avdekker dessutan dette mykje betre. Kroppen er veldig tilpasningsdyktig, og ein treng på ingen måte vite makronæringsuttaket ved trening. Det styrer faktisk kroppen etter inntaket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har generelt svært vanskelig for å gå ned i vekt. Da koster det mye tid og innsats for å oppnå resultater overhode. Sviktende immunsystem gjør at jeg ikke kan presse meg slik jeg gjorde før. Da trenger jeg å optimalisere treningen for i heletatt få effekt og leter derfor etter muligheter. En slik test koster 2500 kr. Så skal jeg bruke penger på noe sånt skal jeg vite at det kan hjelpe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HildeJ skrev:

Jeg har generelt svært vanskelig for å gå ned i vekt. Da koster det mye tid og innsats for å oppnå resultater overhode. Sviktende immunsystem gjør at jeg ikke kan presse meg slik jeg gjorde før. Da trenger jeg å optimalisere treningen for i heletatt få effekt og leter derfor etter muligheter. En slik test koster 2500 kr. Så skal jeg bruke penger på noe sånt skal jeg vite at det kan hjelpe.

 

Det er ganske viktig å ha i bakhodet at kardiotrening ikke forbrenner fett, men kalorier. 

Ta en titt på kosthold før du perfeksjonerer kardiotrening ved å bruke tusenvis av kroner, du har nesten garantert mere utbytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...