Samsons Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hei! Jeg har etter et dårlig kjøp i 2013 nok engang funnet landevei sykkelen min fram Jeg har siden den gang gått ned 40 kilo, så sykkelbuksen jeg kjøpte passer såklart ikke nå lengre. Planen min er å begynne å sykle til og fra trening for å få inn litt kardio, men spørsmålet mitt er da, trenger jeg sykkelbuksen og noe eventuelt ekstra utstyr? Eller kan det droppes? Tenker å kjøre sykkelsko, sykkelhjelm og bare vanlig shorts, vil det la seg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandomHero Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Smak og behag, jeg hadde død uten sykkelbukse hvertfall om det var snakk om litt lengre turer, trenger den ekstra polstringen til rumpestrumpen, blir også mindre gnissing på godsakene om du skjønner hva jeg mener Samsons 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Hvor langt er det til og fra trening da? Jeg bruker aldri bleie-bukse. Fikk selvsagt vondt i stumpen de første turene, men du blir fort vant. Samsons 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audunss Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Som sagt av andre her, trenger man stort sett sykkelbukse fordi det er ubehagelig å sitte på et typisk landeveissete i lengre tid med vanlig shorts, men det skal gå helt greit, vertfall for kortere turer, du må nesten bare prøve. Ellers er det forskjell mellom setene, og du kan også eventuelt skaffe et nytt mer behagelig sete. Samsons 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsons Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 Turen er vel på rundt 5 kilometer per vei, har kjøpt et slikt foam sete som man har oppå original setet for mer demping og behag:) Men jeg prøver meg uten i starten jeg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LtdEdFred Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 På såpass korte turer ser jeg ikke noe poeng med sykkelbukse. Spesielt ikke om du har gel-sete. Sykla 2 mil årets første tur i år og kjente et visst ubehag da jeg satte meg på sykkelen dagen etter, men ikke noe etter det. Samsons 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.