Kokosnøtt Skrevet 2. juni 2016 Skrevet 2. juni 2016 Jeg har sett det er mange som bruker whey proteinpulver i grøt. Når jeg har prøvd, blir den så tynn å vannete med whey, uten at jeg bruker mer væske. Noen tips til å få den tykk og god med whey? Blir ikke det samme om jeg bruker et blandingsprotein, da blir den kremete og tykk. Siter
Martinsen Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 Jeg pleier å ta i når grøten er ferdig, pleier å bli veldig fin da Siter
Inger-Lise Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Deler Martinsen sitt innspill! Kok grøten på helt vanlig måte til den konsistensen du liker og er vant til (prøvd å røre inn et egg mot slutten av koketiden?). Når grøten så er ferdig tar du den av platen og tar oppi 1 eller 2 scoops med proteinpulver og rører inn. Synes du den blir for tykk sper du heller på med litt ekstra vann/melk prøv deg litt frem Kokosnøtt 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.