Vegard L Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg kan bekrefte at Tuba er ekte. Man skulle ikke tro det, men det er faktisk sånn! Velvet, Tuba, Admira og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg kan bekrefte at Tuba er en tulleprofil. Men til forskjell fra vanlig trolling på nettet har jeg gått sirlig til verks og startet trolling allerede for over to tiårsiden. I samarbeid med noen bekjente på Holsnøy fikk vi han født og oppvokst, gjennom skolegang og arbeid, ledet frem til den karakteren han utgjør her på forumet slik at han kan trolle dere. Hele greia er bare troll selvfølgelig og hele premisset for hans eksistens. Du tenker kanskje at Fitnessbloggen ikke fantes for over 25 år siden, men jeg er en visjonær. fff, ubertass, Eivind_Lie og 13 andre 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvorfor skriver gutter (no homo) når dem framsnakker andre gutter? For at det ikke skal bli noe misforståelse om legningen deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jo, men det blir jo skammelig! Selv om jeg er homo, er det ikke dermed sagt at jeg vil ha sex med alle jeg framsnakker... Fitness er fitness, uansett legning - jenter seg i mellom øser jo ut med lovord uten å måtte skrifte om sin kjærlighet (no hetero) T-bone, ubertass og FatUnicorn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 ((No no no)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.