Gå til innhold

Noen som har erfaring med HMB?


Bro

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har erfaring med kostilskudded HMB (  β-Hydroxy β-Methylbutyrate ) ?

- Slik jeg forstår, var det ikke lovlig i Norge før. I dag selges deg noen steder, men veldig dyrt i forhold til utlandet.

Altså, man leser utrolig mye bra om dette produktet, men det er så vanskelig å stole på noe som helst nå om dagen om hva man leser via forumer og artikler. 

Hilsen

Bro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

husker jeg hadde bra muskel økning for endel år tilbake da jeg blant annet brukte hmb fra gymgrossisten tror jeg det var. Dette var tilbake i 2006-2008 eller no. Ekke sikkert hmb var den største bidragsyteren men fullt mulig det var det hvem vet. tenkte jeg skulle prøve det igjen for endel mnd siden men var ikke og oppdrive. Jeg ser nå at kun proteinfabrikken har free form hmb som er lattelig dyrt. De jeg kjøpte da var ikke free form men var en 200kapseler som varte ca 1 mnd kosta 200-300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor så mange ser etter "mirakel" kosttilskudd som skal liksom gi samme effekt som å bruke dop eller gi en så stor fordel at man merker noe forskjell på å ta det.

INGEN kosttilskudd i verden vil gi deg den effekten du leter etter eller som blir markedsført skal gjøre, det er en grunn til at ting som faktisk virker er ULOVLIG. Men for all del, hvis du har penger å sløse, så vær så god. 

 

Husk også at mange av selskapene som markedsfører disse produktene, betaler og funder "forskningen" som skal liksom bevise at de funker, og igjen, mange går på det uten å faktisk sette seg i dokumentene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...