Gå til innhold

Brystsmerter av benkpress


fred1992

Anbefalte innlegg

Hei

Har trent styrke i en del år, begynte med trening mer rettet mot styrkeløft for en del måneder siden. Kjørte igjennom et høyfrekventprogram (seks treningsdager i uken), altså mye benk, mark og bøy. Mot slutten av det 3-mnd lange programmet begynte smertene i høyre bryst. Etter hvert begynte det i venstre også. Holdt på slik en stund, ble verre og verre, da jeg ikke klarte å få meg selv til å roe ned treningen. Makset på slutten av programmet, roet ned benktrening etter dette. Maksingen skjedde på nyttårsaften. Nå har jeg trent benk maks 7-8 ganger etter dette, men smertene går fortsatt ikke bort. Har tatt pause fra benk i opptil en uke nå nettopp, da følte jeg smertene forsvant helt på venstresiden, men fortsatt hang en del smerter igjen på høyre. Tok så benk en dag, med kanskje 60% av 1rm. Føltes greit, dagen etter kjente jeg heller ikke smerter. Tok så smalbenk, da dette av erfaring førte til mindre smerter enn vanlig, bred benk. Nå, dagen etter smalbenk, er begge sider like vonde igjen føler jeg... Så frustrerende :( Vedlagte bilder viser ca hvor smertene ligger. På det øverste bildet ligger smertene litt til høyre for der det står "clavicular portion", altså over på det lysere feltet. Jeg kan lite anatomi, men regner med dette er en sene som fester seg til armen. Denne jeg har vondt i muligens. På det andre bildet viser det gule feltet hvor smertene ligger. 

Er veldig ømt og vondt om jeg trykker inn her på både venstre og høyre bryst. Føles som jeg trykker på en slags sene der det gjør vondt. Spesielt i bunn i benken er der smertene ellers kommer. Jeg bør vel ta helt fri lenge før dette skal gå over, men det er vanskelig når jeg har trent opp mye styrke nå på det forrige programmet, så skal alt gå til helvete pga. dette dritet her.... Har fått en del nåler her på begge sider av fysio, han har også prøvd å kna på det en del, uten særlige resultater. Treningsfri er kanskje den beste medisinen, så om noen har noen andre gode råd, skrik ut

 

Skjermbilde 2016-02-01 kl. 00.49.45.png

chest.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært borte i dette før. I min erfaring handler det om svakhet i distalt vev - dette kan sjekkes vha muskeltesting. Kan også sjekkes under øvelse, men må antakeligvis et trent øye til. I prinsippet må du klare å belaste muskelen eksentrisk fra lukket til åpen stilling, uten å miste kontakten med pectoralis. Det sternale hodet sjekkes ved eksentrisk lastning og pronert grep (håndflaten ned), men det claviculære hodet sjekkes ved pronert grep og medialrotasjon i armen.

Dette er litt teknisk, dessverre. Veldig enkelt forklart må du klare å belaste både øvre og nedre del av brystmuskel  konsentrisk samt eksentrisk, uten å miste kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kjetil Larsen skrev:

Har vært borte i dette før. I min erfaring handler det om svakhet i distalt vev - dette kan sjekkes vha muskeltesting. Kan også sjekkes under øvelse, men må antakeligvis et trent øye til. I prinsippet må du klare å belaste muskelen eksentrisk fra lukket til åpen stilling, uten å miste kontakten med pectoralis. Det sternale hodet sjekkes ved eksentrisk lastning og pronert grep (håndflaten ned), men det claviculære hodet sjekkes ved pronert grep og medialrotasjon i armen.

Dette er litt teknisk, dessverre. Veldig enkelt forklart må du klare å belaste både øvre og nedre del av brystmuskel  konsentrisk samt eksentrisk, uten å miste kontakten.

Kan ikke si jeg skjønte noe særlig, nei. Før det siste du sier, men hvordan jeg skal få dette til i benkpress vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja eg må berre legge til litt her, Kjetil er jo alltid veldig flink til å svare fagleg grundig og nøye på spørsmål, men ein må jo ha ein god del kunnskap innan anatomi for å skjønne det han skriv ;)

Eg kan jo prøve å oversette til meir "daglegdagse" uttrykk, så får Kjetil rette meg om noko blir feil!
Eg har forresten også køyrt høgfrekvensprogram på styrkeløft sidan desember, og fokusert på mi svakaste øvelse, benkpress, og fått trøbbel med brystmuskulaturen, så eg føler med deg! 

Distalt vev = vev som ligg lengst unna midtlinja av kroppen, dvs i retning hendene (eller føtene), tenkt  "distanse", dvs størst avstand frå midten av kroppen. På brystmuskelen altså delen "mot armen" og ikkje mot brystbeinet

eksentrisk muskelbelastning = når du f.eks tar chest flyes og senker vektene - då blir muskelen lengre men er fortsatt i arbeid/spenning (anna eksempel: når du senker hantelen ved bicepscurl); motsett er "konsentrisk" du brukar muskelen mens den flekser, altså trekker seg saman 

det sternale hodet = sternum er latinsk for brystbeinet; brystmuskelen blir ofte delt inn i delane sternale hodet (som festar seg til brystbeinet; klavikulær (eng.clavicular) = clavicula (eng.calvicle) = kragebeinet - delen som festar seg til kragebeinet;

medialrotasjon = medial betyr mot midtlinja av kroppen, dvs mot midten, rotert/dreidd mot midten av kroppen

Men sjekka ikkje fysioterapeuten din brystmuskulaturen din da, slik at du fekk meir detaljert svar på kor hen problemet ligg?
Viss du tar benkpress kan du be nokon om å forsiktig sjekke dei ulike delane av brystmuskelen, spesielt mot feste mot armen, for å sjå kor nøyaktig smertane er hen.

Men eg tippar på at du har overbelasta brystmuskulaturen, og du kjenner smertane sterkast rundt såkalla triggerpunkt. 
Så å redusere treningsmengda litt, kan jo vera lurt - antall dagar du trenar bryst i veka, og du treng jo ikkje kutta ut alt med det same - men tar fleire reps med mindre belastning, tøy brystmusklane forsiktig dei dagane du ikkje trenar. 

Der du seier det gjer mest vondt, då kan du nok kjenne på muskelfeste, senen, ja - ellers er forresten brystmusklane berre dekka av ei tynn bindevevshinne (fascie) samanlikna med f.eks.biceps, abs osv, så på brystmuskulaturen er alt veldig tydeleg å kjenne. 

Eg har ikkje så mange råd å gje deg ellers, men om du kjenner at det blir bedre når du tek nokre dagars pause, så treng nok musklane dine restitusjon. Og styrken din trenar du nok opp igjen, så ein pause blir jo ikkje bortkasta. Og mykje bedre med redusert trening nå enn at du dreg med deg denne "skaden" utover. 

God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fred1992 skrev:

Kan ikke si jeg skjønte noe særlig, nei. Før det siste du sier, men hvordan jeg skal få dette til i benkpress vet jeg ikke.

Litt vanskelig å forklare i tekst, spesielt til noen som ikke kjenner begrepene. I bunn og grunn må du klare å belaste brystmuskulaturen eksentrisk, uten å 'slippe opp'. Fra lukket til strukket posisjon.

Du får høre ved terapeuter i nærområdet. Om du ikke finner ut av det, tilbyr jeg skadecoaching på web. Se nettsiden min evt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kjetil Larsen skrev:

Litt vanskelig å forklare i tekst, spesielt til noen som ikke kjenner begrepene. I bunn og grunn må du klare å belaste brystmuskulaturen eksentrisk, uten å 'slippe opp'. Fra lukket til strukket posisjon.

Du får høre ved terapeuter i nærområdet. Om du ikke finner ut av det, tilbyr jeg skadecoaching på web. Se nettsiden min evt

Ja, skjønner det du sier. Har prøvd å kjøre litt rolig eksentrisk benk nå, type tre-fire sek ned til brystet. Fikk gangsperr i brystet for første gang på lenge, omtrent der jeg har vondt, eller litt lenger inn på brystmuskelen. Har jeg gjort noe riktig da? Ellers så får jeg bare gangsperr fordi jeg ikke har kjørt eksentrisk på 100 år.. Men prøver å fokusere på å holde spennet i brystet på en måte, slik du beskriver. Vanskelig å få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, imi'iki skrev:

Hehe ja eg må berre legge til litt her, Kjetil er jo alltid veldig flink til å svare fagleg grundig og nøye på spørsmål, men ein må jo ha ein god del kunnskap innan anatomi for å skjønne det han skriv ;)

Eg kan jo prøve å oversette til meir "daglegdagse" uttrykk, så får Kjetil rette meg om noko blir feil!
Eg har forresten også køyrt høgfrekvensprogram på styrkeløft sidan desember, og fokusert på mi svakaste øvelse, benkpress, og fått trøbbel med brystmuskulaturen, så eg føler med deg! 

Distalt vev = vev som ligg lengst unna midtlinja av kroppen, dvs i retning hendene (eller føtene), tenkt  "distanse", dvs størst avstand frå midten av kroppen. På brystmuskelen altså delen "mot armen" og ikkje mot brystbeinet

eksentrisk muskelbelastning = når du f.eks tar chest flyes og senker vektene - då blir muskelen lengre men er fortsatt i arbeid/spenning (anna eksempel: når du senker hantelen ved bicepscurl); motsett er "konsentrisk" du brukar muskelen mens den flekser, altså trekker seg saman 

det sternale hodet = sternum er latinsk for brystbeinet; brystmuskelen blir ofte delt inn i delane sternale hodet (som festar seg til brystbeinet; klavikulær (eng.clavicular) = clavicula (eng.calvicle) = kragebeinet - delen som festar seg til kragebeinet;

medialrotasjon = medial betyr mot midtlinja av kroppen, dvs mot midten, rotert/dreidd mot midten av kroppen

Men sjekka ikkje fysioterapeuten din brystmuskulaturen din da, slik at du fekk meir detaljert svar på kor hen problemet ligg?
Viss du tar benkpress kan du be nokon om å forsiktig sjekke dei ulike delane av brystmuskelen, spesielt mot feste mot armen, for å sjå kor nøyaktig smertane er hen.

Men eg tippar på at du har overbelasta brystmuskulaturen, og du kjenner smertane sterkast rundt såkalla triggerpunkt. 
Så å redusere treningsmengda litt, kan jo vera lurt - antall dagar du trenar bryst i veka, og du treng jo ikkje kutta ut alt med det same - men tar fleire reps med mindre belastning, tøy brystmusklane forsiktig dei dagane du ikkje trenar. 

Der du seier det gjer mest vondt, då kan du nok kjenne på muskelfeste, senen, ja - ellers er forresten brystmusklane berre dekka av ei tynn bindevevshinne (fascie) samanlikna med f.eks.biceps, abs osv, så på brystmuskulaturen er alt veldig tydeleg å kjenne. 

Eg har ikkje så mange råd å gje deg ellers, men om du kjenner at det blir bedre når du tek nokre dagars pause, så treng nok musklane dine restitusjon. Og styrken din trenar du nok opp igjen, så ein pause blir jo ikkje bortkasta. Og mykje bedre med redusert trening nå enn at du dreg med deg denne "skaden" utover. 

God bedring! :)

Takker for knallbra utfyllende svar :) Tenker å kjøre en del lett 3-4 sek eksentrisk benk fremover og en del litt høyere repranger enn jeg har gjort i det siste. 

Men ja, høyfrekvens er ikke for pingler...:p Har fått en del andre vondter av det også, men hører vel med når man trener så mye det samme hele tiden. Hvordan har du selv fått trøbbel med brystet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, fred1992 skrev:

Takker for knallbra utfyllende svar :) Tenker å kjøre en del lett 3-4 sek eksentrisk benk fremover og en del litt høyere repranger enn jeg har gjort i det siste. 

Men ja, høyfrekvens er ikke for pingler...:p Har fått en del andre vondter av det også, men hører vel med når man trener så mye det samme hele tiden. Hvordan har du selv fått trøbbel med brystet? 

Berre hyggeleg -starta å lese anatomi&fysiologi for to år sida og skjønner jo kva for begrep som blir litt vel sære ;)

Eg trena ikkje så mykje benkpress før i fjor sommar då eg fann ut eg skulle trene tungt saman med gutta. Hadde før det berre trent med manualar, og ikkje så veldig tungt og har vel ikkje spes mykje styrke i overkroppen (dreiv med triatlon før). 
Så sidan markløft gjekk så bra, skulle eg fokusere på benkpress i desember/januar, og det gjorde eg - trena benkpress fire dagar i veka, to gonger tungt, to gonger "lett", fokuserte mykje på teknikk, køyrde på med flyes med kabel og brystpress i maskin (for å overkoma "sticky point") og fekk rask framgang. Så fann eg boka/programmet av Martijn Koevoets, som ga meining og var moro. Eg responderar godt på mengdetrening, så det var midt i blinken. 
Men - eg tok meg ein løpetur i starten av januar, og fekk ein "kink" i ryggen, som ikkje blei borte, og som viste seg eigentleg til å vera ein stiv og støl (stram, forkorta osv) brystmuskel. Og då ikkje berre den synlege brystmuskelen ("pectoralis major", den "store") men meste av alt den vesle (pectoralis minor, den "vesle") - pec minor er ikkje festa til overarmsbeinet men til skulderbladet, og drar så dette framover viss den blir for stram - og då får ein vondt i ryggen, mellom skulderbladene.
Eg fekk smertar nedover armen (på innsida, mellom biceps og triceps på ein måte), var vondt å sitte, ligge, sove... eg tøydde og masserte punktene der det gjorde vondt (omtrent dei punkta som du sjølv beskriv) og det blei litt bedre.
Men eg fekk også små rykningar/leamus i triceps, og underarmen, og - eg mista styrken i bryst og triceps :(
Testa det vha manualar, ca litt under 70% i høgre sida samanlikna med venstre...
Kjipt altså. Men - fysioterapeuten fann ut at det var nervar som hadde kome i klem (anten rett ved halsen, eller i overgang brystmuskel-overarm - der er det smalt og der går det ein bund med nervar+arteriar+vener+lymfeårer - så musklane får ikkje nok nerveimpulser  - det berre stoppar opp - så merkeleg når ikkje den minste manualen er liten nok for triceps-extension liksom 😨  .
Så heiter det "Thoracic Outlet Syndrome" i mitt tilfelle (thoracic frå thorax=brystkasse, ikkje sant, og outlet er gjennomgangen for nerve-og årebunten) - ein får ein del treff ved å google på TOS og bench press :D 
Så nå har eg redusert brysttrening til eit minimum (sidan fysioterapeuten meinte at med mindre motstand, fleire reps, færre sett så går det bra - berre ikkje maks styrke), mens eg har trappa opp baksidetrening ganske godt - bakre skuldre, midtre/øvre rygg (masse roing av forskjellige slag) og lats i form av nedtrekk, så er eg blitt flinkare til å varme opp skuldrene og øvre rygg med strikk - gjer det også innimellom øvelsane. 
Så det har blitt bedre - litt etter litt - det går litt sakte, men så lenge det blir bedre skal eg ikkje klage.

Tippar jo at sidan du også har drive med høgfrekvensprogram så er det heller ei overbelastning utan fancy navn i ditt tilfellet - kanskje er det berre små justeringar som skal til? Kutte ut éin dag, eller redusere antall sett, osv?
Eg blei nemleg veldig ivrig med programmet mitt, og ignorerte sjølvsagt teorien bak - eg skulle jo dele opp eksisterande treningsmengda over fleire dagar - då blir øktene ganske korte - noko som eg ikkje heilt følgde.

Kva program er det du har følgt da?
Eg hev fortsatt tru på at høgfrekvensprogram i mitt tilfellet er bra, men eg må vera bedre til å overhalde treningsopplegget og ikkje "køyre på med litt til" heile tida - det er jo etter trening me får auke i styrke og muskelmasse, ikkje sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, imi'iki skrev:

Berre hyggeleg -starta å lese anatomi&fysiologi for to år sida og skjønner jo kva for begrep som blir litt vel sære ;)

Eg trena ikkje så mykje benkpress før i fjor sommar då eg fann ut eg skulle trene tungt saman med gutta. Hadde før det berre trent med manualar, og ikkje så veldig tungt og har vel ikkje spes mykje styrke i overkroppen (dreiv med triatlon før). 
Så sidan markløft gjekk så bra, skulle eg fokusere på benkpress i desember/januar, og det gjorde eg - trena benkpress fire dagar i veka, to gonger tungt, to gonger "lett", fokuserte mykje på teknikk, køyrde på med flyes med kabel og brystpress i maskin (for å overkoma "sticky point") og fekk rask framgang. Så fann eg boka/programmet av Martijn Koevoets, som ga meining og var moro. Eg responderar godt på mengdetrening, så det var midt i blinken. 
Men - eg tok meg ein løpetur i starten av januar, og fekk ein "kink" i ryggen, som ikkje blei borte, og som viste seg eigentleg til å vera ein stiv og støl (stram, forkorta osv) brystmuskel. Og då ikkje berre den synlege brystmuskelen ("pectoralis major", den "store") men meste av alt den vesle (pectoralis minor, den "vesle") - pec minor er ikkje festa til overarmsbeinet men til skulderbladet, og drar så dette framover viss den blir for stram - og då får ein vondt i ryggen, mellom skulderbladene.
Eg fekk smertar nedover armen (på innsida, mellom biceps og triceps på ein måte), var vondt å sitte, ligge, sove... eg tøydde og masserte punktene der det gjorde vondt (omtrent dei punkta som du sjølv beskriv) og det blei litt bedre.
Men eg fekk også små rykningar/leamus i triceps, og underarmen, og - eg mista styrken i bryst og triceps :(
Testa det vha manualar, ca litt under 70% i høgre sida samanlikna med venstre...
Kjipt altså. Men - fysioterapeuten fann ut at det var nervar som hadde kome i klem (anten rett ved halsen, eller i overgang brystmuskel-overarm - der er det smalt og der går det ein bund med nervar+arteriar+vener+lymfeårer - så musklane får ikkje nok nerveimpulser  - det berre stoppar opp - så merkeleg når ikkje den minste manualen er liten nok for triceps-extension liksom 😨  .
Så heiter det "Thoracic Outlet Syndrome" i mitt tilfelle (thoracic frå thorax=brystkasse, ikkje sant, og outlet er gjennomgangen for nerve-og årebunten) - ein får ein del treff ved å google på TOS og bench press :D 
Så nå har eg redusert brysttrening til eit minimum (sidan fysioterapeuten meinte at med mindre motstand, fleire reps, færre sett så går det bra - berre ikkje maks styrke), mens eg har trappa opp baksidetrening ganske godt - bakre skuldre, midtre/øvre rygg (masse roing av forskjellige slag) og lats i form av nedtrekk, så er eg blitt flinkare til å varme opp skuldrene og øvre rygg med strikk - gjer det også innimellom øvelsane. 
Så det har blitt bedre - litt etter litt - det går litt sakte, men så lenge det blir bedre skal eg ikkje klage.

Tippar jo at sidan du også har drive med høgfrekvensprogram så er det heller ei overbelastning utan fancy navn i ditt tilfellet - kanskje er det berre små justeringar som skal til? Kutte ut éin dag, eller redusere antall sett, osv?
Eg blei nemleg veldig ivrig med programmet mitt, og ignorerte sjølvsagt teorien bak - eg skulle jo dele opp eksisterande treningsmengda over fleire dagar - då blir øktene ganske korte - noko som eg ikkje heilt følgde.

Kva program er det du har følgt da?
Eg hev fortsatt tru på at høgfrekvensprogram i mitt tilfellet er bra, men eg må vera bedre til å overhalde treningsopplegget og ikkje "køyre på med litt til" heile tida - det er jo etter trening me får auke i styrke og muskelmasse, ikkje sant ;)

Føler med deg, alt av smerter er så frustrerende, spesielt når det går utover styrken og ting man gjør for å få det til å bedre seg ikke hjelper stort :/

Jeg har kjørt noe som kalles for frekvensprosjektet, googler du det finner du sikkert litt info :) Er varianter av benk, markløft (sumomark for meg) og knebøy 6 dager i uken i tre måneder. I mitt tilfelle har jeg en feeling av at jeg egentlig ikke tåler så høy frekvens, i hvert fall ikke nå. Kanskje om noen år, for etter 7 uker var styrken på topp, jeg følte meg knallbra og alt gikk fint. Utover i uke 8-9 begynte lårsmerter (rett og slett bare mye sliten i beina), vondt i et venstrekne og brystet som jeg har nevnt ovenfor. Klarte ikke å ta like mye knebøy lenger, og fikk vanvittig mye smerter i lårene av sumomark. Verket hele dagen etter trening i perioder. Brystet gjorde at jeg måtte kutte ned på benken, men jeg fortsatte litt likevel, noe jeg sikkert ikke burde gjort...

Så for meg stopper smertene meg, har hatt mye vondt før av trening også, så innimellom føler jeg bare for å gi opp :mellow: I hodet mitt har jeg lyst til å bli norges sterkeste en dag i min vektklasse, men disse vondtene gjør at kroppen sier stopp, som igjen fører til at jeg kaster bort mye tid. Nå har jeg ikke trent knebøy skikkelig på 3 uker, men venstrekneet er fortsatt like vondt. Og brystet blir heller ikke bedre... Har ikke trent ordentlig benk på snart en måned. Vurderer å droppe trening helt i noen uker, for virker ikke som jeg klarer å trene rundt vondtene heller siden de ikke går vekk. Så nå er nok all styrken jeg bygde opp på programmet long gone! Menmen, life is tough. :) Om/når smertene går bort, så har jeg i hvert fall lært at 6 dager med bøy, benk og mark i uken kan bli litt mye. I hvert fall over så lange perioder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekvensprosjektet har eg jo hørt om - lest om - og sett at det blir sitert mange stader. 
Sjølv synst eg jo at det var spennande forskning (det blei dessverre aldri publisert nokon artikkel, ellers hadde det nok blittt meir diskusjon rundt dette, og litt meir info og erfaringar og detaljar, kanskje).

Opplegget var vel å dele opp tre treningsdagar i seks økter fordelt på seks dagar, ikkje sant?
Men - har du virkeleg overhalde opplegget, for då blir det ganske korte økter kvar dag - treningsmengda var jo den same som før, berre fordelt...?
Eg spør berre fordi eg sjølv ikkje er nøye nok med å overhalde treningsprogram, dvs eg legg inn littegrann ekstra øvelsar "for moro skyld" - og viss ein gjer det fleire dagar i veka, så aukar jo treningsmengda ganske mykje!
Martijn Koevot's program er etter mi meining veldig bra (du får e-boka lasta ned for ein femtilapp) der skal ein trene "alle" styrkeløftøvelsar nesten kvar dag, bortsett frå hypertrofidagar der ein køyrer "tilsvarande" øvelser, f.eks. brystpress i staden for benk, frontbøy i staden for knebøy, og med tanke på belastninga så var det nøye beskrive med antall sett og reps og % av maks - likevel så "juksar" eg ;) det er jo så moro, ikkje sant?

Eg bytta frå vanleg mark til sumo i januar, den var snillare med ryggen som jo blei dårleg/stiv/stram/vond sidan brystet var stiv/stram/vond - men eg kjenner nå også at sumo+markløft skal ein vera nøye å dosere riktig altså, det blir mykje på beina, dvs musklane på innsida + hamstring spesielt hos meg (tenker på at du nevner lårsmertar).

Den 2/4/2016 at 1.57, fred1992 skrev:

Så for meg stopper smertene meg, har hatt mye vondt før av trening også, så innimellom føler jeg bare for å gi opp :mellow: I hodet mitt har jeg lyst til å bli norges sterkeste en dag i min vektklasse, men disse vondtene gjør at kroppen sier stopp

Du kan jo sei at smertane seier ifrå at måten å trene på ikkje er idell for deg nå, men dei burde ikkje stoppe deg altså :)
Eg har hatt så mange skadar dei siste åra, både belastning og akutt (leddbandskader) at eg har lært meg åssen eg skal takle slikt - eg har funne ut at ein stort sett kan trene og gjera det allermeste, berre ikkje akkurat det som førte til skaden ;)
Så du må ikkje gje opp sjølv om du føler for det ;)
Kroppen din seier at du skal gjera det på ein annan måte, men ikkje stoppe, trur eg ;) (nå blei det mange smilefjes her, driv litt med oppspyking eg nå).

Kanskje tek du godt i når du trenar, og då blir intensiteten så høg at du treng meir restitusjon, og då blir det meir riktig for deg å trene mindre ofte - kanskje tre gonger i veka der du kan 1xtungt/hardt, 1xmedium og 1xlett(mange reps) og så restituerar du deg godt dei dagane imellom - du kunne jo prøvd det?

For meg så hjelpte det å fortsette med å trene, men andre øvelsar - eg har jo skjønt at rein styrkeløfttrening blei for einsidig, og la inn andre øvelsar, spes bakre rygg og bakre skuldre - og eg kjenner alt framgang i styrken der!

Så du må jo kjenne litt på dette sjølv, og du vil ta ein pause frå treninga i det store og heile, eller likevel fortsette, men med andre øvelsar (eg trur likevel det er noko du kan trene på altså!) - eg tenker alltid at det er bedre å endre treninga framfor å stoppe. 
Eg trena i går, testa litt benk (og eg får framgang igjen, eller, dvs, eg hentar meg inn att sakte men sikkert), men andre enkelte øvelser gjorde at eg fekk vondt i bryst/armen, og eg har også fortsatt vondt her der eg sit og tastar på PCen - men men - eg lar meg ikkje stoppe om eg så berre skal sitte i sofaen med ein liten manual og trene grepet eller noko fordi alt anna er vondt ;)
Å eg håpar du finn ut om dette! Forresten så har du ikkje mista "alt" av styrken heller, dvs den vil koma fortare tilbake enn den tida du trengte for å bygge den opp, så om du tar ein treningspause fullstendig eller berre trenar veldig annleis enn før, så ikkje tenk på det du mistar. Ofte blir ein også mykje flinkare til å trene etterpå enn det ein var før.
Eg snakkar av erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...