Gå til innhold

imi'iki

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av imi'iki

  1. Frekvensprosjektet har eg jo hørt om - lest om - og sett at det blir sitert mange stader. Sjølv synst eg jo at det var spennande forskning (det blei dessverre aldri publisert nokon artikkel, ellers hadde det nok blittt meir diskusjon rundt dette, og litt meir info og erfaringar og detaljar, kanskje). Opplegget var vel å dele opp tre treningsdagar i seks økter fordelt på seks dagar, ikkje sant? Men - har du virkeleg overhalde opplegget, for då blir det ganske korte økter kvar dag - treningsmengda var jo den same som før, berre fordelt...? Eg spør berre fordi eg sjølv ikkje er nøye n
  2. Berre hyggeleg -starta å lese anatomi&fysiologi for to år sida og skjønner jo kva for begrep som blir litt vel sære Eg trena ikkje så mykje benkpress før i fjor sommar då eg fann ut eg skulle trene tungt saman med gutta. Hadde før det berre trent med manualar, og ikkje så veldig tungt og har vel ikkje spes mykje styrke i overkroppen (dreiv med triatlon før). Så sidan markløft gjekk så bra, skulle eg fokusere på benkpress i desember/januar, og det gjorde eg - trena benkpress fire dagar i veka, to gonger tungt, to gonger "lett", fokuserte mykje på teknikk, køyrde på med flyes med kab
  3. Hehe ja eg må berre legge til litt her, Kjetil er jo alltid veldig flink til å svare fagleg grundig og nøye på spørsmål, men ein må jo ha ein god del kunnskap innan anatomi for å skjønne det han skriv . Eg kan jo prøve å oversette til meir "daglegdagse" uttrykk, så får Kjetil rette meg om noko blir feil! Eg har forresten også køyrt høgfrekvensprogram på styrkeløft sidan desember, og fokusert på mi svakaste øvelse, benkpress, og fått trøbbel med brystmuskulaturen, så eg føler med deg! Distalt vev = vev som ligg lengst unna midtlinja av kroppen, dvs i retning hendene (eller føtene)
  4. Her har du jo alt fått veldig mange gode tips og råd! Eg støtter forslaga om å kombiner jogging(=sakte løp) med gåing, og så sakte men sikkert auke tida du joggar og/eller kutte ned på pause imellom. Det var slik eg starta å løpe frå omtrent null (greidde 2km med fleire dagars sengeliggande tilstand den gongen ) - til det var omtrent ikkje grenser (løp maraton til slutt. Sakte, men sikkert ). Tipset mitt om å oppretthalde motivasjon er å skrive treningsdagbok over økten. Og at du skynder deg langsomt, for då får du framgang heile tida, og det trur eg på at du får! Eg hugsar førs
  5. Tenkte meg og håpa på at du ville koma med noko innspill her! Takk! Jaa altså sjølv er eg dårleg til å fastslå om skulderbladene heng ned - du kan sei at det ligg i familien å ha "rund rygg" dvs skuldrene fallar fram, og eg har vel heller dette enn at skuldrene er for langt bak - dessutan har eg i fleire år hatt stram brystmuskulatur (både pec major og minor) av stressmessige årsaker - og i tillegg trent lite rygg dvs svak trapezius og rhomboideus(ar). Så - dersom nå min pec minor var svak, og er nå etter stor fokus på brysttrening blitt "overbelasta" og stiv (kort?) så vil d
  6. Eg har ikkje fått loggført treninga mi i heile januar - til tross for bra og hyppig trening. Grunnen er frustrasjon over smertar og muskelsvakhet og "mykje rart" som dukka opp: Det starta med noko som kjendest som "kink i øvre rygg" dvs mellom skulderbladene på høgre sida, dagen etter ein times løpetur søndagskveld. Kinken blei ikkje borte. Eg trena som vanleg (dvs mest styrkeløft, litt assisterande øvelser, fire økter fordelt på 2xmarkløft, 2xknebøy, og benk alle fire). Så googla eg, studerte mine anatomi- og treningsbøker - og kom på at brystmusklane mine er særdeles stramme - spe
  7. Det er jo enda bedre at det har gitt seg litt - klart viss du er litt obs på korleis du sit mens du les, så får kroppen din litt pause from den framoverbøydde haldninga, og musklane blir mindre overanspent. Ja eg har nå slite med det der så lenge sjølv med slikt at eg gjerne vil gje bort litt av mine erfaringar, om det kan hjelpe. Og eg har alltid skrivekløe, ikkje så lett å berre skrive korte innlegg
  8. Eg kjenner meg litt igjen i det du beskriv, frå den tida for nokre år tilbake då eg var masterstudent og ganske sliten og stressa ellers. Hos meg satt spenninga derimot lenger ned i brystet, som førte til at nakke og øvre rygg blei vondt. Men det er jo av same sittestilling det kom frå - eg likar nemleg også godt å sitte framoverlendt når eg driv med diverse (hobbyar) sit f.eks. med beina i kryss oppunder meg, i sånn "skredderstilling" - ikkje noko godt for rygg og skuldrene vil eg tru Eg fekk også problem med pusten sidan mellomgulvet låste seg, og oppsøkte psykomotorisk fysioterapeut og ka
×
×
  • Opprett ny...