Gå til innhold

Ronda Rousey vs Holly Holm Embedded!


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur nok at Holly Holm går på et tap her. Greit at hun er en bedre bokser enn Rhonda, men hun har ikke knockout power i slagene sine. Og når det gjelder grappling så sier det seg selv at hun ikke har noe å stille opp med. Tipper det blir det blir submission i første runde som vanlig med Holly som tapper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok at Holly Holm går på et tap her. Greit at hun er en bedre bokser enn Rhonda, men hun har ikke knockout power i slagene sine. Og når det gjelder grappling så sier det seg selv at hun ikke har noe å stille opp med. Tipper det blir det blir submission i første runde som vanlig med Holly som tapper:)

Jeg er ikke i tvil jeg heller, men episoden var veldig bra laget! Til og med Arnold og Sylvester var med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ikke UFC i stor grad, men digger MMA. Har jo selvsagt fått med meg Rowdys uttalelser i hytt og gevær.

Og denne kampen overrasket meg.

Dog tror jeg dette kan være bra for sporten. At RR ikke er fullt så dominant.

Ja, hun er arrogant, men sammenlignet med Muhammad Ali er hun jo en høflig og ydmyk fighter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rousey down, McGregor next :whistle:

 

Sånn rent personlig så liker de ydmyke utøverne best, og spesielt da mesterne. Det blir fort ekstra skadefryd når cocky assholes taper. Hvorfor i helvete vil ikke Rousey vise god sportsånd ved å bumpe never før kampen? Hun har da ingen beef med Holly Holm, og framstår som usympatisk. Det er mulig det er en image-greie, men det virker i så fall mer mot sin hensikt enn noe annet.

 

Det virka som Rousey var i overkant selvsikker og trodde hun kun utbokse en tidligere verdensmester i boksing. Yeeeeah, not rly. Jeg spontanjubla og lo høyt da Rousey gikk i bakken, for makan til utklassing var jeg ikke forberedt på. Dama (som ikke er noen UFC-fan) gikk tilfeldigvis forbi skjermen da Rousey ble knocka og reagerte på at "jeg jubla for at ei dame ble slått i puppen mens hun lå nede". "Hun ble ikke slått i puppen, hun ble slått i trynet! Stor forskjell!"

 

Forhåpentligvis lærer Rousey en ting eller to om ydmykhet nå. Karrieren hennes er forandra for alltid, for nå er uovervinneligheten borte for alltid. En sann mester kommer tilbake fra motgang bedre enn før. Uansett skal hun ha cred for det hun har gjort og oppnådd så langt, som tross alt har vært meget imponerende.

 

Holly Holm var større, sterkere, og ikke minst smartere enn Rousey i denne kampen. Helt utrolig hvordan Rousey tilsynelatende ikke har noen taktikk for kampen annet enn full tilt, hvor hun gønner på kun for å få kontraslag i trynet. Reposter denne fordi den er så morsom:

 

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mildt sagt sjokkert over hennes manglende gameplan og rett og slett forfjamsede vesen i octagonen lørdag! Holly er god, smart og tidenes taktikkere i hjørnet, men Ronda så bare ut som en fisk på land. Wtf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...