Gå til innhold

American Horror Story eller Downton Abbey?


Anho

Anbefalte innlegg

De har tilbud på 2 sesonger av hver av seriene og jeg har hørt mye bra om begge. Har såklart fått med meg at det er to ganske forskjellige sjangre, men jeg lurer på om det er noen som har sett begge deler og kan anbefale meg hvilken jeg burde kjøpe? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare sett American Horror Story.

Sesong 1 er spennende, litt mind fuck, men veldig bra :) 
Seson 2 er creepy, spennende og veldig bra den også :)
Har egentlig ingenting å si på noen av sesongene, selv om 3 og 4 ikke er sånn veldig thriller, men mer spennende story :)
Vil anbefale å begynne på sesong 1, selv om det er forandring i hver sesong og de samme skuespillerne er med, bare i andre roller. Når man først ser sesong 1 så får man se om man har smaken for en veldig spennende og rar serie :)

Håper dette hjelper deg litt :)

Endret av StefanIv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ser for meg at Downton Abbey kan være en episk serie. Vurderer å begynne på denne i kveld.

 

Noen syns den starter litt tregt. Jeg begynte å se den for noen år siden, og droppa det etter et par episoder.  Så tok jeg dne opp igjen i sommer, og ble HEKTA! Veldig hekta.. Farlig at nesten alle sesongene er på Netflix. og de varer en time hver.

 

Sjeldent man opplever så god kvalitet over manuset og skuespillerne. *veldig* velspilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen syns den starter litt tregt. Jeg begynte å se den for noen år siden, og droppa det etter et par episoder.  Så tok jeg dne opp igjen i sommer, og ble HEKTA! Veldig hekta.. Farlig at nesten alle sesongene er på Netflix. og de varer en time hver.

 

Sjeldent man opplever så god kvalitet over manuset og skuespillerne. *veldig* velspilt.

Jeg begynte på den i går, men var ikke helt i optimalt modus, så måtte slå av. Men erfaringsmessig er mange serier slik, så jeg skal nok gi den en sjanse til. Tror det er en serie jeg kan like. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...