Gå til innhold

"Får ikkje betre kondis med trening"


Dovendyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Eg skulle likt å sett dataene... VO2max-måling (og laktat forsåvidt) er eigentleg ganske spekulative mål for aerob kapasitet. For det fyrste: Sprang han like fort begge gongene? Viss han sprang fortare etter treningsopplegget, hadde han beviselig kome i betre form og då kan vi mest sannsynleg konkludere med at målinga var feil. (Arbeidsøkonomien endrar seg ikkje så fort at det skulle ha noko å seie.) Og for det andre: Trente han på testen? For mange er trenining veldig spesifikt. For eksempel har bror min trent mykje sykkel og gjort stor framgang der, samstundes med at han ikkje har blitt noko betre på løp. Dersom han hadde tatt ein VO2max-test på tredemølle, trur eg han verken hadde fått eit særleg bra resultat eller gjort framgang som følge av sykkeltreninga. Eg er ganske sikker på at dei aller fleste vil klare å springe fortare på øvelsen «inkrementell fartsøkning i helling på tredemølle» dersom dei trenar på det, men for dei fleste er dette langt frå den daglege treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...