Gå til innhold

NM, Chateau Neuf, Oslo 25. - 27. September


guggen

Anbefalte innlegg

Lørdag 26. september - kl 10:00

* Athletic Fitness

* Classic Bodybuilding

* Fitness

* BikiniFitness

Søndag 27. september - kl 10:00

* Bodyfitness

* Bodybuilding

* Women’s Physique

* Men’s Physique

Hei! Er det noen som har tenkt seg dit? Jeg har ikke sett noe sånt live, og tenkte det kunne være morsomt og bra for motivasjonen.

Får man kjøpt billetter i dørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Er det gøy da? Kjenner vi noen som stiller?

Det som har vært gøy tidligere år er jo det fantastiske bildegalleriet fitnessbloggen pleide å publisere! Skulle ønske det var noe sånt i år.

Hm, ikke som jeg veit om. Tror ikke det var så mange kjente navn fra forumet her som stiller, som det pleide å være før i gamledager. :pompous:

Enig med bildene. Burde fått orden på det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gøy da? Kjenner vi noen som stiller?

Det som har vært gøy tidligere år er jo det fantastiske bildegalleriet fitnessbloggen pleide å publisere! Skulle ønske det var noe sånt i år.

Hm, ikke som jeg veit om. Tror ikke det var så mange kjente navn fra forumet her som stiller, som det pleide å være før i gamledager. :pompous:

Enig med bildene. Burde fått orden på det igjen!

Prøve å få det til igjen til neste år!

I år så stilte jeg selv i vår noe som gjor det litt vanskelig for meg å dekke det, og nå så hadde jeg utøvere så da ble det litt problematisk igjen.

MEN, satse på å få litt hjelp under konkurransene neste år så blir det veldig mye lettere for en stakkars redaktør :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å få det til igjen til neste år!

I år så stilte jeg selv i vår noe som gjor det litt vanskelig for meg å dekke det, og nå så hadde jeg utøvere så da ble det litt problematisk igjen.

MEN, satse på å få litt hjelp under konkurransene neste år så blir det veldig mye lettere for en stakkars redaktør :p

Cool! Alltid moro å følge med litt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...