Gå til innhold

Hva skjer...?


MalinN

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å trene regelmessig og fokuserer en del på kosthold, og har gjort det en liten stund nå.. MEN, magefettet er jo som en vannseng! Det har blitt skikkelig løst, akkurat som at det skulle bestått av 80% vann..

Så, hva skjer med kroppen min egentlig? Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg prøver å trene regelmessig og fokuserer en del på kosthold, og har gjort det en liten stund nå.. MEN, magefettet er jo som en vannseng! Det har blitt skikkelig løst, akkurat som at det skulle bestått av 80% vann..

Så, hva skjer med kroppen min egentlig? Noen som har vært borti det samme?

Hvordan og hvor ofte trener du? Hva og hvor mye spiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at huden/fettet kan virke noe løsere når underhudsfett slipper, uten at jeg har sett noen god dokumentasjon på det. Er det slik at du føler at du legger på deg, eller bare at det har blitt løsere? Hva spiser du til vanlig og trener du mye? Man kan jo føle seg litt ekstra oppblåst/vannete med mye karbohydrater, uten at det betyr at man har lagt på seg fett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan og hvor ofte trener du? Hva og hvor mye spiser du?

Nå i det siste har det bare vært en times tur annenhver morgen og litt styrke når jeg kommer hjem. Får ikke lov til å bruke bena så mye..

Spiser enten et rundtstykke med egg eller et knekkebrød med noe annet til frokost. En Brødskive eller to til Lunsj og vanlig middag. Jeg spiser egentlig ganske lite til hvert måltid..

Men jeg skulle ikke tro at det skulle bli såpass av egentlig ganske lite trening. Hvertfall i forhold til hvor mye jeg pleide å trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i det siste har det bare vært en times tur annenhver morgen og litt styrke når jeg kommer hjem. Får ikke lov til å bruke bena så mye..

Spiser enten et rundtstykke med egg eller et knekkebrød med noe annet til frokost. En Brødskive eller to til Lunsj og vanlig middag. Jeg spiser egentlig ganske lite til hvert måltid..

Men jeg skulle ikke tro at det skulle bli såpass av egentlig ganske lite trening. Hvertfall i forhold til hvor mye jeg pleide å trene..

Hva slags styrketrening, hvilke øvelser? Trener du på treningssenter? Og hvorfor får du ikke bruke bena?

Høres ikke ut som du spiser så mye i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir knebøy med manualer, mye rygg og armer. Så er litt isolasjonstrening. Men jeg dimmet fra militæret for en mnd siden, og flytter til USA nå om et par dager, så derfor har jeg ikke meldt meg inn på et treningssenter.

Jeg får ikke bruke bena siden jeg har klart å pådratt meg kronisk benhinnebetennelse, på begge bena. Jeg har ikke hørt på legen tidligere, og det må jeg betale for nå..

Og jeg spiser ikke mye nei, men er ikke noe usunt kosthold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir knebøy med manualer, mye rygg og armer. Så er litt isolasjonstrening. Men jeg dimmet fra militæret for en mnd siden, og flytter til USA nå om et par dager, så derfor har jeg ikke meldt meg inn på et treningssenter.

Jeg får ikke bruke bena siden jeg har klart å pådratt meg kronisk benhinnebetennelse, på begge bena. Jeg har ikke hørt på legen tidligere, og det må jeg betale for nå..

Og jeg spiser ikke mye nei, men er ikke noe usunt kosthold..

Nå vet jeg ikke hvordan du trener, men fellesnevneren for de fleste jentene jeg ser på trening er at de løfter altfor lett. Du skal løfte så tungt at du ikke klarer flere repetisjoner. Hvis du klarer maks 10 repetisjoner så skal du ikke gi deg på den sjuende, men på den tiende. Du må våge å presse deg selv hvis du skal få resultater. Du får melde deg inn på et treningssenter og trene overkroppen hardt da i hvert fall hvis ikke beina tåler så mye. Stående roing, nedtrekk/chins, benkpress osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke trene styrke på bein i det hele tatt? Jeg har vært plaget med beinhinnebetennelse av og på i 10 år, men har alltid kunnet trene styrke.. Knebøy, markløft, beinpress + isolasjonsøvelser har gått bra for min del (men det kan selvsagt variere) :) Finn deg et bra gym, løft tungt, så skal du se at du får resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...