Gå til innhold

Dat Ass Test


justwannabeswole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det de har på sats...kanskje jeg bare skal gi opp før jeg har prøvd da å vente til jeg er på et gym med "skikkelige" vekter? :p

vel, du kan egentlig ikke ta markløft med den driten der heller, om du ikke er veldig glad i smerter rundt korsrygg regionen (Uten noen form for underlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
vel, du kan egentlig ikke ta markløft med den driten der heller, om du ikke er veldig glad i smerter rundt korsrygg regionen (Uten noen form for underlegg)

Seriøst....shit...godt jeg skal flytte om bare et par måneder! :) Får være forsiktig med markløften frem til jeg er godt plassert i oslo med skikkelige vekter å sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kanskje jeg skulle teste dette på trening i morgen? Ganske sikker på at jeg allerede er "raringen" på senteret, så dette kan umulig skade ryktet mitt :p Tviler uansett på at jeg består.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...