Gå til innhold

Lav testosteron ? prøv 15-20gram ingefær om dagen


jibbo

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager spiser man ingefær?

Tenkte omsider at jeg skulle prøve meg på det jeg har hatt liggende i går, men brant opp i halsen bare av å sette tennene i en bit. :)

Prøvde såvidt.

Det gikk greit å kutte ingefæren i små terninger og svelge det ned med litt vann.

Prøvde også å tygge de små terningene litt. Det gikk greit med mye vann i munnen samtidig, men det løsna snørra ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres digg ut, men dårlig med kulegrill her og særlig om man skal spise dette daglig. :)

Og 2ss er vel ikke nok?

jibbo snakker jo om 15-20 gram her (sammen med havregryn!). :D

Var bare det første jeg kom på der man får i seg ingefær uten å måtte ta den bar :p

Alle former for Thairetter kan inneholde Ingefær. Jeg pleier å ha revet Ingefær i det meste av asiatisk mat. Klarer nok ikke 15-20 gram til dagen alltid, men det går nå som regel en halvstor rot i uken

Du kan også putte Ingefær i julegløggen ;)

Eventuelt som kosttilskudd, men det er kjedelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå ingefær er ikke godt, men den er fantastisk som krydder/smakstilsetning i annen mat.

Grunnen til at jeg bruker den er utelukkende smaken, og ikke de helsebringende effektene :D

Haha, ja det er jo selvfølgelig noe annet. Ingefær er jo et must til alt asiatisk mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...