Gå til innhold

10kg + i vektbelte?


Snickers

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen vet hvor man kan kjøpe et belte som veier 10 - 20 kg ? Jeg vil gjerne ha et belte som jeg kan gå med på fjellet, på tur eller liknende. Men jeg finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe det.

Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snickers :D Pleide selv å gå mye på fjelltur og vil da anbefale at du heller investerer i en god ryggsekk som du kan fylle opp med vannflasker, den gir bedre vektfordeling på ryggen din som igjen fører til mindre slitasje og bedre turopplevelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snickers :D Pleide selv å gå mye på fjelltur og vil da anbefale at du heller investerer i en god ryggsekk som du kan fylle opp med vannflasker, den gir bedre vektfordeling på ryggen din som igjen fører til mindre slitasje og bedre turopplevelse ;)

hm, hørtes så mye lettere ut med et belte. Men kanskje jeg heller skal kjøpe ordentlig sekk da! Jeg gikk tidligere med en sekk som jeg fylte med murstein. Men sekken var vond og mursteinen stakk meg i ryggen. En gang klarte jeg til og med å skli på isen og lande rett på ryggen oppå alle mursteinene -,- Heldigvis har det bare skjedd 1 gang. hahah!

Men sekk er vel også et billigere alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et belte ville nok dessverre lagt såpass ujevn vekt at du ikke ville klart å gå så lenge :-(. Murstein forstår jeg veldig godt at må ha vært helt forferdelig! :p Det jeg gjorde når jeg gikk var at jeg tok teppe rundt 6 vannflasker etter å ha knytt dem godt ilag. Sekkens eneste formål var da fjelltur. Det går også evt ann å kjøpe inn de gummi greiene man tar vann i og varmer opp som man kan ha med beina :p Det husker jeg at jeg så noen på stoltzen bruke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et belte ville nok dessverre lagt såpass ujevn vekt at du ikke ville klart å gå så lenge :-(. Murstein forstår jeg veldig godt at må ha vært helt forferdelig! :p Det jeg gjorde når jeg gikk var at jeg tok teppe rundt 6 vannflasker etter å ha knytt dem godt ilag. Sekkens eneste formål var da fjelltur. Det går også evt ann å kjøpe inn de gummi greiene man tar vann i og varmer opp som man kan ha med beina :p Det husker jeg at jeg så noen på stoltzen bruke ;)

Smart! Takk for gode ideer. Jeg får prøve det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...