Gå til innhold

Noen som trener på Sats Nesttun i Bergen?


Bro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Av nysgjerrighet, så lurer jeg på om folk her inne trener på Sats Nesttun? :)

Litt feil svar, men nei. Har flere kompiser som trener der.

Trener du der selv? Anbefales det?

Vurderer sterkt å bytte når jeg får normal jobb med normale arbeidstider! Så hvordan er det?(hvis du går der da)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil svar, men nei. Har flere kompiser som trener der.

Trener du der selv? Anbefales det?

Vurderer sterkt å bytte når jeg får normal jobb med normale arbeidstider! Så hvordan er det?(hvis du går der da)!

Ja. mange hyggelig folk og stort senter. Det eneste kjipe er jo at jeg personlig aldri blir fornøyd med at det er nok område til å trene knebøy og mark :p Ellers har jeg begynt å trene der grunnet at der er så praktisk for meg rett og slett. Før jeg måtte vrake bilen, trente jeg på Kokstad Elixia, det er et senter jeg kan anbefalle på det varmeste. Gigantisk stort, mange knebøy stativer og mye plass til å trene mark :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg liker Sats Nesttun godt generelt sett, men dessverre er forholdene sub-optimale for å trene med frivekter. Det er få stativer og stenger, og har flere ganger opplevd å måtte vente på stativer og utstyr.

Jeg har derfor gått over til å trene hovedsakelig på Sats Åsane, som har Prformance-område hvor det er et bur som i praksis tilsvarer seks stativer, masse stenger og løse vekter, samt et stort matteområde hvor man kan gjøre markløft og lignende. Dette kommer i tillegg til det mer «vanlige» området, hvor det også er flere stativer som kan brukes de gangene Prformance-området er opptatt (gruppetimer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...