Gå til innhold

Hvilket Treningsprogram??


Elisabet86

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 1,75 høy og 74kg,midjemålet mitt er 78. Jeg ønsker meg ned på 66kg. Jeg følger et kosthold som inneholder 1300kcal hver dag. Jeg trener 30 days shred hver dag + løper intervaller 2g i uken.. Jeg håper noen som har en del erfaring her inne kan hjelpe meg med hvilket treningsprogram jeg kan velge i forhold til styrke da jeg er helt uvitende.. Jeg ønsker og beholde muskelmassen min men fokuset er å bli tynnere. Vil IKKE få større muskler. Hvilket treningsprogram i det hele tatt er best for meg som helst bare vil bli slank?:( setter virkelig pris på alle tilbakemeldinger :blush::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du styrke på senter eller hjemmetrening? Er nesten umulig for kvinner å få store muskler, så det trenger du nok ikke bekymre deg for. Bytter du ut fett med muskler så øker hvileforebrenningen din også, så styrke er topp for fettforbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Feb 2015 spiste du 1600 kcal, og nå spiser du 1300 og er ikke fornøyd. Litt usikker på hvilken vei du skal ta videre om du fortsetter slik? 1000kcal? Jeg ville tenkt mottsatt, opp med kcal før du går dunken. Istedenfor all cardioen hadde jeg startet på nybegynner programmet her på FB, http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/. Mer styrke som gir mer muskler (ikke større, men mer) gir strammere figur.

post-30206-14441002033569_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...