Gå til innhold

Noen som kan svare på dette?


elskermotivasjonfraandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Du suser ikke opp i vekt av en sånn dag.

Outta curiousity,hvorfor så lavt kcal inntak? Høyde/vekt?

Jeg trener ikke, men begynte med 1500 og det fungerte ikke. Samme gjelder 1300! Er 167cm og veier 53kg er nok derfor jeg må ha det såpass lavt.. Det jeg og lurer på er ang hvordan jeg skal holde denne vekten etter diett, siden jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke, men begynte med 1500 og det fungerte ikke. Samme gjelder 1300! Er 167cm og veier 53kg er nok derfor jeg må ha det såpass lavt.. Det jeg og lurer på er ang hvordan jeg skal holde denne vekten etter diett, siden jeg er ferdig.

Det må du såvisst ikke. Din BMR er høyere enn 1000-1200 kcal. Dvs det kroppen din og organene dine trenger hver dag for å fungere optimalt. Du burde IKKE gå ned mer i vekt, så jeg har understreket det. Hvordan er aktivitetsnivået ditt ellers? Noe grunn til at du ikke er aktiv på noe måte, om jeg får spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du såvisst ikke. Din BMR er høyere enn 1000-1200 kcal. Dvs det kroppen din og organene dine trenger hver dag for å fungere optimalt. Du burde IKKE gå ned mer i vekt, så jeg har understreket det. Hvordan er aktivitetsnivået ditt ellers? Noe grunn til at du ikke er aktiv på noe måte, om jeg får spørre?

Aktivitetsnivået mitt er normalt. Går fjelltur hver søndag, men trener nesten aldri. Jeg jobber, studerer og er egentlig alltid i en liten form for bevegelse. Grunnen til at jeg ikke trener er fordi jeg ikke har tid. hvor

Mye er det kroppen min treng hver dag då? 1300 minimum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P

http://www.matvareguiden.no/sider/bmr.asp

Din BMR er ca 1400 kcal. Da skal du ligge i koma. Er du mer aktiv burde inntaket ditt ikke være mindre enn det. 1700-1800 kcal for deg som er aktiv 1-3 ganger pr uke er fint.[/quote. Takk for svar. Hørtes greit ut! Noe tips til hvordan jeg kan ''trappe'' opp kostholdet uten å gå opp i vekt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...