Gå til innhold

Kreatin


Sonansos

Anbefalte innlegg

Hei. jef har hatt oppbyggingsfase på vanlig kreatin 4x5g om dagen i 5 dager. Etter det har jeg tatt 2x5g når jeg trener (5 dager i uken). Det har vært påske osv og da har jeg ikke trent, ei heller tatt kreatin fordi jeg har været usikker på om det er riktig eller ikke. Hva er fasiten der? Skal man ta kreatin på hviledager, og siden jeg har vært treningsfri i påsken (eventuelt hvor mange gram på fridager), trenger jeg en ny oppbyggingsfase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5g etter trening hver dag. På treningsfri dager tar du også 5g, men timingen er ikke like viktig. Jeg ble anbefalt å ta det på morgenen på fridager. Dette med opbygningsfase er strengt talt ikke nødvendig. Du trenger heller ikke 10g om dagen, det holder i massevis med 5 :)

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...