Gå til innhold

Har jeg spist for mye?


Anbefalte innlegg

Har tatt en kroppsanalyse og funnet ut min hvileforbrenning er ganske presis 2,000.

Dette var f.eks. kostholdet mitt for to dager siden (en dag jeg ikke trente og forbrente 500 kalorier (slik at jeg kunne spist 500 kalorier ekstra og likevel gå i ''0'')).

Frokost: Omelett med tilbehør = 400 kalorier? Hvert egg har 100 kalorier i seg, og med det jeg fyller på med vil det nok stige til 400 kalorier totalt. Ganske logisk.

Lunsj: En smoothie med cirka 300 kalorier.

Middag: 10 biter Sushi (50 kalorier pr. bit blir 500 kalorier).

Kvelds: En boks med makrell i tomat (står det inneholder rundt 300 kalorier i den).

400 + 300 + 500 + 300 = 1,500. Cirka et kaloriunderskudd på 500 kalorier, noe som er det anbefalte. Man kan legge til ett glass mandelmelk og et par bananer og vi er vel på 1,600 allerede.

Spørsmålet er om dette egentlig er alt for mye. Om jeg har spist mer kalorier enn jeg har beregnet meg frem til. Et slikt kosthold har jeg hatt i 3 dager og vekta viser 3 kg lettere, men det kan det være flere grunner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...