Gå til innhold

Drop-in trening i Bergen


Anbefalte innlegg

Hei!

Er i Bergen noen dager og er på jakt etter treningssenter med drop-in!

Sist jeg var her var det åpent for alle på Vektertorget, men det ser ikke slik ut lenger?

Er det da bare SATS på Nygård som er alternativet?

Bor på hotell i sentrum, så de utenom byen er utelukka med mindre bybanen går rett forbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener man kan sende sånn melding til Evo og få kode til inngang? Finnes en´ på nestun vet jeg, ikke så langt ifra bybanen. Ellers Sats som du sier, men tror det koster typ 160kr :eek:

Mulig det, skal sjekke opp! 200kr tror jeg det er? Syk pris uansett..

Edit: Kan sende SMS til Evo ja :) Men da må jeg ut av sentrum da..

Kan trene på SiB Kronstad som ligger rett ved bybanen. Drop-in er vel 90 kr om du ikke er student. Ellers kan du ta gratis prøvetime på Arctic som ligger midt i sentrum, rett ved torgallmenningen. Helt nytt senter.

Takker, da er den aktuellt også.

Var innom Actic og fikk prøvetime idag, men der likte jeg meg ikke.. Kjendte godt lukta fra sjappen i første etasje, og mye av de som var der var av våre høylytte "nye landsmenn"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er der noen Evo på Danmarksplass da? Damsgård fant jeg på kartet, men da måtte jeg gå noen km fra byen/bybanestoppet på Danmarksplass.

Dro på SIB Kronstad, halvferdig gym men hvertfall bedre enn Actic, og veldig bra utstyr det som var kommet på plass :)

Nei, den ligger på damsgård som du sier. Er ikke veldig langt å gå fra danmarksplass da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...