Gå til innhold

Kveldsmat


Katarina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen av mine favoritter: Tunfisk, kokt egg og mager kesam - Cottage cheese, frø og hindukanel - Grøt med cc, frø, nøtter og blåbær - Yoghurt med frukt og bær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D varierer etter hvor ille ting er. men i en god periode holder det med noen kjeks eller riskaker. i dårligerer perioder, som nå, tacolefser med røykalax, kesom og bær, ett visst anntall kjeks. skal sies det har blitt bedre. i dårligere perioder før jeg begynnte med fitness måtte jeg ofte ta med pizza, holdit, sjokolade osv for å "roe ned". Så er da litt bedre :p

men ca kl 21 tenkte jeg kunne være en fin "kveldsmat-tid" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lurt å tenke på mat som metter en stund. Kjeks holder deg ikke mett lenge, og gir deg egentlig veldig lite. Riskaker er kun karb, så kan være greit å spise en proteinkilde hvis du skal spise det. Kesam og bær er bra. Lefser med lax er ikke det verste - iallefall MYE bedre enn kjeks :) Ville iallefall satset på et sammensatt måltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...