Gå til innhold

Fettforbrenning / muskelvekst


M4zN

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hvordan går det med kostholdet Jani?

Har selv gått ned 42 kilo siden juni i fjor, men gjorde det kanskje litt motsatt av deg, jeg startet med å lese meg opp og gjorde en og en endring over sommren i fjor.

Startet med å lese på http://www.muscleforlife.com/, der får man mye av det grunnleggende for både kostholdsplanlegging og trening, men mye bakgrunnsinformasjon også. Basert på det fant jeg et kosthold og treningsrutiner som funka for meg.

Når det gjelder kostholdet så kjørte jeg en lang periode med gigaunderskudd på kalorier, som nok er relativt lik som det du har skrevet at du får i deg, dette funka helt greit så lenge jeg hadde mye fett å ta av, men etter jul måtte jeg øke inntaket betraktelig for å kunne fortsette treninga og ikke gå helt i koma hver dag. Nå er en typisk dag sånn:

Frokost:

Proteinshake etter trening

Ti-mat:

En proteinshake til hvis jeg blir sulten

Lunch (ca-mål, har ikke veid det siden det er fra kantina på jobben):

2 rugbrød

1 porsjonspakke vita hjertegod majones

1 egg

20 gram laks

20 gram eggerøre

1 porsjon suppe

To-mat:

Proteinshake hvis jeg ikke er sulten, eller:

3 knekkebrød (wasa fiber balance, eller rugsprø) med philadelphiaost og laks eller kylling

Middag

2-300 gram kylling eller laks

1 porsjon byggris

100 gr grønnsaker

Snacks

En boks eller to med blåbær eller en smoothie på blåbær, bringebær, jordbær og banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med kostholdet Jani?

Har selv gått ned 42 kilo siden juni i fjor, men gjorde det kanskje litt motsatt av deg, jeg startet med å lese meg opp og gjorde en og en endring over sommren i fjor.

Startet med å lese på http://www.muscleforlife.com/, der får man mye av det grunnleggende for både kostholdsplanlegging og trening, men mye bakgrunnsinformasjon også. Basert på det fant jeg et kosthold og treningsrutiner som funka for meg.

Når det gjelder kostholdet så kjørte jeg en lang periode med gigaunderskudd på kalorier, som nok er relativt lik som det du har skrevet at du får i deg, dette funka helt greit så lenge jeg hadde mye fett å ta av, men etter jul måtte jeg øke inntaket betraktelig for å kunne fortsette treninga og ikke gå helt i koma hver dag. Nå er en typisk dag sånn:

Frokost:

Proteinshake etter trening

Ti-mat:

En proteinshake til hvis jeg blir sulten

Lunch (ca-mål, har ikke veid det siden det er fra kantina på jobben):

2 rugbrød

1 porsjonspakke vita hjertegod majones

1 egg

20 gram laks

20 gram eggerøre

1 porsjon suppe

To-mat:

Proteinshake hvis jeg ikke er sulten, eller:

3 knekkebrød (wasa fiber balance, eller rugsprø) med philadelphiaost og laks eller kylling

Middag

2-300 gram kylling eller laks

1 porsjon byggris

100 gr grønnsaker

Snacks

En boks eller to med blåbær eller en smoothie på blåbær, bringebær, jordbær og banan

Legger ved hvordan min hverdag ser ut. Denne dagen lå jeg på 2501 kcal. Endret en del over tid og får i meg litt mer carbs og kcal nå enn før. Endrer på kostholdet da jeg får supplementsene mine :)

post-37509-14441001776477_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...