Gå til innhold

Aldern på folk her inne


Tor Olav

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest her så er nesten gamlemor :D Jeg blir 33 til høsten, men må si at det å bikke 30 tallet var helt fantastisk! 31 var det året jeg så mest opp til da jeg kom over dette:

[ATTACH=full]12185[/ATTACH]

så det er bare til å glede dere ;)

Kordan blei det året for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp blitt 24.

Men det ser tydligvis ikke sånn ut. Betaler barnepris på bussen, og må vise leg for å kjøpe paracet...:huh:

Jeg blir 24 i juni, og måtte nylig vise leg på nesespray. Ser tydeligvis myyyye yngre ut enn jeg er. Så du er ikke alene :meh: Men vi blir glade når vi blir tatt for å være 24 når vi runder 30...sikkert :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan blei det året for deg?

Jeg var singel halve året, sonderte terrenget og fant ut at, åh så deilig det er å ha noen år på rumpa og vite hva jeg vil ha og hva jeg vil gi. Den snilleste mannen som kunne dukke opp, dukket faktisk opp! Absolutt et vellykket år, og nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen;) Planen er å bli i bedre form når jeg er 40 enn da ejg var 30 og det skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens koseligste kommentar :) Ser ut som om du ligger an til å få en ganske fin 40-årskropp du også :)

:blush:Jeg har laaangt igjen og mange år ;) Men det betyr ikke at jeg skal ligge på latsiden altså, her skal det jobbes og svettes, ingen ting kommer gratis eller rekanes på ei fjøl:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, den trengte jeg... Jeg blir 30 om noen fååå mnd, og jeg vil ikke bikke det skumle 30-tallet :eek:

Husker det var artig å fylle 30 (ordentlig voksen liksom), men jeg ble litt overrasket når det bare fortsatte ETTER 30 og at jeg nå har nådd 39. Jøss, det betyr jo at jeg er 50 om 11 år... det kan ikke stemme, for jeg var nettopp 23 - æresord.

Jeg ble sjokkert og fornærmet da jeg og venninen sommeren 1998, som 25 åringer ble spurt av en (nærsynt, eldre) dame i butikken: "Nå... er det deilig å ha fri fra skolen, jenter?" Jeg var forøvrig 6 måneder på vei med min unge lovende.

Eller den gangen jeg som 28 åring måtte frem med leg ute på byen. I dag ville jeg blitt helt over meg av glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller den gangen jeg som 28 åring måtte frem med leg ute på byen. I dag ville jeg blitt helt over meg av glede :)

Eller som da jeg ble forsøkt sjekket opp av en søt jente på byen og måtte bli kvitt henne da jeg fant ut at hun var 21 og trodde jeg var 29/30. Jaja...var jo bare 8 år unna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker det var artig å fylle 30 (ordentlig voksen liksom), men jeg ble litt overrasket når det bare fortsatte ETTER 30 og at jeg nå har nådd 39. Jøss, det betyr jo at jeg er 50 om 11 år... det kan ikke stemme, for jeg var nettopp 23 - æresord.

Jeg ble sjokkert og fornærmet da jeg og venninen sommeren 1998, som 25 åringer ble spurt av en (nærsynt, eldre) dame i butikken: "Nå... er det deilig å ha fri fra skolen, jenter?" Jeg var forøvrig 6 måneder på vei med min unge lovende.

Eller den gangen jeg som 28 åring måtte frem med leg ute på byen. I dag ville jeg blitt helt over meg av glede :)

Jeg må fortsatt vise leg på polet... HVER gang, jeg har begynt å ha det klart nå, for da får jeg kjærlighet :p :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blush:Jeg har laaangt igjen og mange år ;) Men det betyr ikke at jeg skal ligge på latsiden altså, her skal det jobbes og svettes, ingen ting kommer gratis eller rekanes på ei fjøl:D

Nei det gjør det ikke. Og jeg må jo si at det har tatt noen år å trene på seg en god basis, som "holder" selv om jeg går opp eller ned et par kilo, blir syk eller er lat en periode. Jeg tør å påstå at jeg har bedre grunnfysikk nå enn da jeg var 25. Men jeg tror også man må trene hardere, bedre eller smartere med alderen, for å oppnå de samme - eller best mulige resultatene, men jeg er ikke sikker (enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...