Gå til innhold

4-5 kg ned i vekt, hva skal jeg gjøre?


riksch

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg er en jente på 21 år som sliter med å finne et kosthold og en teningsform slik at jeg kan gå ned 5-6kg i vekt og komme i bedre form. Jeg har drevet med hest i 12 år, da var jeg aktiv og veldig fornøyd med meg selv. Etter folkehøyskole og mindre ridning, nesten uten trening, har jeg de siste 3 årene gått opp 6 kilo og er ikke spesielt fornøyd. jeg vil gjerne ha tilbake den kroppen jeg hadde. Få vekk den lille bilringen og de små valkene på låret. Det er ikke så ille, men jeg vil gjenre gå ned 4-5 kilo slik at jeg kan føle meg bedre:) jeg har en del problemer med knær og hofter, stabilitet, jeg har en svak hoftemuskelatur. så jeg gjør noen styrkeøvelser og balanseøvelse rjeg har fått av fysioterapauten. Jeg går litt turer. Går på bodypump en gang i uken, zumba en gang og bodystep en gang pluss litt styrke og utholdenhet alene. Jeg må være forsiktig med intervaller, for jeg har hatt mye problemer meg jogg/løp og må ta det sakte og forsiktig.

håper dere kan hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan starte her;

www.leangains.com , < Les alt du kan der først, så bruker du de andre til å sette sammen et bra kosthold.

http://www.treningkosthold.no/artikkel.aspx?id=55 ,

www.marksdailyapple.com ,

http://zenhabits.net/the-building-blocks-of-a-super-healthy-diet-with-a-sample-meal-plan/

Det viktigste er at du forstår hvorfor du gjør Y og X, og at du trives med et bedre kosthold, det vil ta litt tid, men tilslutt vil du aldri tilbake til McD og annet skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...