Gå til innhold

Excel-logg...


Anette84

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg logger treningen min på mobilen, i Excel for mobil (Office).

Får ikke til å laste opp denne filen i loggboken min her...? Selv om jeg sender excel-filen på meg selv til gmail først... Noen grunn til dette, eller noe jeg kan gjøre for å få til dette?

Har prøvd copy/paste fra excel og rett inn i loggboka også, men det blir jo heeeeelt uleselig, og å manuelt føre hver økt dobbelt (både på mobil på selve treninga, også føre inn igjen her i loggboka) blir utrolig tungvindt.

Håper det er en enkel måte å få fikset dette på? Skal jo være en loggbok, og mange forskjellige måter å logge på, bør være åpent for forskjellige muligheter.

-Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er åpenbart at Norges største og viktigste forum for trening og helse, hadde favnet enda bredere og kunne hatt flere medlemmer om en bedre integrert løsning for logging hadde blitt prioritert. Dette er noe som har vært etterspurt ved flere anledninger, men det har dessverre forløpig ikke ført frem.

Det er lov å krysse fingre for at noe slikt vil kunne integreres etterhvert.

Med personlige statistikker, kakediagrammer og grafer tilgjengelig.

Jeg fortsetter, med fingrene krysset, å håpe på det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at Norges største og viktigste forum for trening og helse, hadde favnet enda bredere og kunne hatt flere medlemmer om en bedre integrert løsning for logging hadde blitt prioritert. Dette er noe som har vært etterspurt ved flere anledninger, men det har dessverre forløpig ikke ført frem.

Det er lov å krysse fingre for at noe slikt vil kunne integreres etterhvert.

Med personlige statistikker, kakediagrammer og grafer tilgjengelig.

Jeg fortsetter, med fingrene krysset, å håpe på det.

:)

Hvor mye er du villig til å betale for utviklingen av noe sånt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye er du villig til å betale for utviklingen av noe sånt? :D

Jeg er villig til å betale min del.

Det ligger mangt og mye tilgjengelig, som kan la seg tilpasse og integrere i Fitnessbloggens plattform.

At det vil koste noe, er åpenbart - men eksempelvis ville det å utvikle et samarbeid med Stian Walgermo og Trainingblog, ikke være uoverkommelig, tenker jeg.

:)

Selv ville jeg gjerne betalt for å kunne benytte en velfungerende løsning.

En brukbar app koster jo også penger.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooookay, skjønner at jeg kan se langt etter å få lastet opp excel-fila mi her ja :p

Noen andre smarte tips til hvordan jeg kan løse dette her da?? :) Viktigste er på en måte å få slippe å måtte manuelt notere ned økta mi to ganger!

Har du prøvd copy/paste først over til word som ren tekst, rediger, og så copy/paste derfra inn i loggboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at Norges største og viktigste forum for trening og helse, hadde favnet enda bredere og kunne hatt flere medlemmer om en bedre integrert løsning for logging hadde blitt prioritert. Dette er noe som har vært etterspurt ved flere anledninger, men det har dessverre forløpig ikke ført frem.

Det er lov å krysse fingre for at noe slikt vil kunne integreres etterhvert.

Med personlige statistikker, kakediagrammer og grafer tilgjengelig.

Jeg fortsetter, med fingrene krysset, å håpe på det.

:)

Espen Espelund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 100 Sett Reps Vekt

Benkpress 8 2-3 reps med rumpeløft seff Over 9000!

Bicepscurl i knebøystativ 10 maks 5 reps, #DemGainz 20 kg. Klarte bare stanga i dag

Okay det over var bare en test fra mitt Excel ark. Brukte copy paste. Funket nogenlunde ser det ut til?

EDIT: Ser etter at jeg posta svaret så ble det helt rotete :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...