Gå til innhold

Mer kardio eller grei mengde?


alexandramy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trener et program som ser slik ut

Mandag: Overkropp (oppvarming 5 min roing deretter 1-1,5 t styrke (muligens gerilja intervall på slutten)

Tirsdag: Underkropp (oppvarming 5 min elipse/jogg deretter 1-1,5 t styrke)

Onsdag: Morgen kardio før frokost i 35-40 min (hill intervall på elipse i 10-15 min å tredemølle i 25 min (300-400kcal)

Torsdag: Samme som mandag

Fredag: Samme som tirsdag

Lørdag: Samme som onsdag

Søndag: Samme som mandag og torsdag

Har annenhver uke med 3 dager underkropp å 3 dager overkropp.

Spiser ca 1500- 2000 kcal pr dag

Liker styrke mye bedre enn kardio å lurer derfor på om det programmet jeg har laget vil hjelpe med å stramme opp å gi definerte muskler å lav fett %?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Øvelser overkropp: Skulderpress, sidehev, bicepcurls, nedtrekk, dips, facepull, stangroing, sit ups med vekt, russian rotate med vekt, 15 min med diverse mage øvelser. Og diverse maskiner som tar på mage/rygg/armer.

Har trent styrke i 3 mnd

Høyde 170 vekt 63kg, alder 18

Kostholdet mitt er sunt og proteinrikt.

Sorry viss dette er dårlig info, men har ikke så mye fett på overkroppen men kraftigere underkropp. så lurer bare på om jeg må trene mer kardio (redd for å springe av meg muskelmasse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...