Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har i en god stund nå hatt veldig varierende smerter fra under albuene på utsiden av armen. Begynte først i venstre, og nå er det i begge.

Det er primært i dette området (bildet), og spesielt når jeg har armen i vinkelen som på bildet og strammer og/eller løfter vekter og ting i hverdagen.

Må være muskulært i og med at det er mindre vondt når musklene er varme, og så kommer det fram igjen seinere, etter trening.

Kan dette være en senebetennelse? Noen som har erfaring med akkurat dette?

post-28850-14440993994558_thumb.jpg

Fortsetter under...

Husker jeg hadde noe sånt en gang jeg også, vet ikke hva det kom av men det gikk over etter et par uker uten trening. Mistenker at det kan ha vært overbelastning/betennelse siden jeg trente tunge styrkeøkter 6 dager i uken og rodde på romaskin på den dagen jeg ikke trente styrke. Dette var på den tiden jeg trodde musklene voks på treningssenteret

Takk for svar folkens :) Dette er noe som har kommet og gått. Forsvinner når jeg slutter å trene, og kommer tilbake når jeg begynner å trene igjen, uansett hvor lett jeg trener.

Bro, takk for link, skal prøve det ut!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...