Gå til innhold

Fotball lår


cc12

Anbefalte innlegg

Jeg har sjelden blitt så fornærmet som jeg ble når dama på dressmann spurte om jeg spilte fotball, siden alle som var passe i livet var for små i låra!!!! Det ble ikke noe salg på henne!

Dessverre er dette et par år siden, og sist jeg prøvde jeans kom dama i butikken med en slimfit, som til min store fortvilelse passet perfekt:(

Nå fikk jeg veldig lyst til å trene litt bøy kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sjelden blitt så fornærmet som jeg ble når dama på dressmann spurte om jeg spilte fotball, siden alle som var passe i livet var for små i låra!!!! Det ble ikke noe salg på henne!

Dessverre er dette et par år siden, og sist jeg prøvde jeans kom dama i butikken med en slimfit, som til min store fortvilelse passet perfekt:(

Nå fikk jeg veldig lyst til å trene litt bøy kjenner jeg :)

Hehe, samboern min har problemer med å finne bukser som passer :p Jeans passer over låra, men da er de digre i livet :p Er det riktig størrelse i liver så kan han bare drømme om å få buksa over lårene :p

Nå er det kun Gasp jeans som gjelder :D

Gleder meg til den dagen JEG får det problemet med å få buksa mi over lårene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå lo jeg Gøran :rofl:

Har du håndball-lår, Ida? :)

Tung styrketrening gir fotball-lår lenge før fotballen gir deg det. Samtidig får du en jevn fordeling mellom over- og underkropp. Fotballspillere har ofte muskler i lår og legger men spinkel i overkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du håndball-lår, Ida? :)

Tung styrketrening gir fotball-lår lenge før fotballen gir deg det. Samtidig får du en jevn fordeling mellom over- og underkropp. Fotballspillere har ofte muskler i lår og legger men spinkel i overkroppen.

Såklart. Kombinasjon av AG knebøy og en idrett preget av hurtige retningsforrandringer gjør naturlig nok at musklene i beina vokser. VI LIKER DET :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mye svar å få her... Se bort i fra at jeg kalte det fotball lår. Hvordan trene for å holde lår slanke uten å få den store muskelklumpen oppå låret...

jeg er ganske lav, får jeg større lår må jeg kjøpe større bukser...Da blir de aaaalt for lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke mye svar å få her... Se bort i fra at jeg kalte det fotball lår. Hvordan trene for å holde lår slanke uten å få den store muskelklumpen oppå låret...

jeg er ganske lav, får jeg større lår må jeg kjøpe større bukser...Da blir de aaaalt for lang..

Mer utholden muskelstyrke. 15+ reps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...