Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har sjelden blitt så fornærmet som jeg ble når dama på dressmann spurte om jeg spilte fotball, siden alle som var passe i livet var for små i låra!!!! Det ble ikke noe salg på henne!

Dessverre er dette et par år siden, og sist jeg prøvde jeans kom dama i butikken med en slimfit, som til min store fortvilelse passet perfekt:(

Nå fikk jeg veldig lyst til å trene litt bøy kjenner jeg :)

Fortsetter under...

Jeg har sjelden blitt så fornærmet som jeg ble når dama på dressmann spurte om jeg spilte fotball, siden alle som var passe i livet var for små i låra!!!! Det ble ikke noe salg på henne!

Dessverre er dette et par år siden, og sist jeg prøvde jeans kom dama i butikken med en slimfit, som til min store fortvilelse passet perfekt:(

Nå fikk jeg veldig lyst til å trene litt bøy kjenner jeg :)

Hehe, samboern min har problemer med å finne bukser som passer :p Jeans passer over låra, men da er de digre i livet :p Er det riktig størrelse i liver så kan han bare drømme om å få buksa over lårene :p

Nå er det kun Gasp jeans som gjelder :D

Gleder meg til den dagen JEG får det problemet med å få buksa mi over lårene :D

Har du håndball-lår, Ida? :)

Tung styrketrening gir fotball-lår lenge før fotballen gir deg det. Samtidig får du en jevn fordeling mellom over- og underkropp. Fotballspillere har ofte muskler i lår og legger men spinkel i overkroppen.

Såklart. Kombinasjon av AG knebøy og en idrett preget av hurtige retningsforrandringer gjør naturlig nok at musklene i beina vokser. VI LIKER DET :cool:

Var ikke mye svar å få her... Se bort i fra at jeg kalte det fotball lår. Hvordan trene for å holde lår slanke uten å få den store muskelklumpen oppå låret...

jeg er ganske lav, får jeg større lår må jeg kjøpe større bukser...Da blir de aaaalt for lang..

Annonse

Var ikke mye svar å få her... Se bort i fra at jeg kalte det fotball lår. Hvordan trene for å holde lår slanke uten å få den store muskelklumpen oppå låret...

jeg er ganske lav, får jeg større lår må jeg kjøpe større bukser...Da blir de aaaalt for lang..

Mer utholden muskelstyrke. 15+ reps :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...